Ga naar inhoud


Humax ird*to probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn ingebouwde irdeto wil niet werken(wel nl)(niet PW). heb alles er aan gedaan. Wat doe ik verkeert.<BR>Mijn humie heeft de sofware HIC 101808p<BR>Of ik heb de goede files niet. wie kan mij daar bij helpen.<P>Alvast bedankt<P>Groetjes Biotex

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met Eeprom-edit in start-pakket irdeto.<P>Bij tabblad card (het eerste)<P>het card-type op c-card zetten.<BR>met de juiste key's werk PW 100% evenzo ORF<P>Voor de rest card-type op 0-card INT.<P>Wil men alles zien moet men nog altijd 2 goldkaartjes gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gepatchte Humax irdeto cam kan niet switchen tussen verschillende soorten providers (bv. van Canal + naar Premiere) zoals de allcam of de Nokia 9500 (met Dr. overflow) dat wel kan. In de Humax moet men dus één kaart gebruiken om de het Nederlandse pakket te zien en een andere kaart voor het Duitse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jongens doe eens niet zo moeilijk als je gewoon de humax uit zet op prim... en je start daar ook weer op dan hoef je ook niet steets je atmel kaartje er in en er uit te halen de rest kijk je op seca.<BR>probleem opgelost<BR>G.R Pecari cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...