Ga naar inhoud


Irdeto Pit file aanpassen


Gast

Aanbevolen berichten

Beste medesatters<P>Probeer al een tijdje de file van pit aan te passen met nieuwe keys. Dit wil mij helaas niet lukken, en weet dus ook niet waaraan dit kan liggen. Ik gebruik zelf een GW en heb goede keys. Zou dit eventueel aan de datum kunnen liggen? Dit is voor mij namelijk ook nog steeds (na lezen van eerdere topics)onduidelijk. Is er iemand die uitleg kan geven wanneer je een bepaalde datum bij een bepaalde provider moet gebruiken. Heb het proggie DDate, de vraag is dus alleen wanneer je de juiste datum moet gebruiken en hoe je deze bepaald.<P>Met vriendelijke groeten,<BR>MrR bounce.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben als volgt tewerk gegaan.<BR>Ik heb uit de Misc. Download sectie het programma Eepromedit 2.8 gedownload. Vervolgens uit de Ir***o sectie de Pit-file voor ORF en Premiere. Maar aangezien deze reeds een aantal maanden oud zijn moet de datum aangepast worden. Lees de eeprom file in met Edit 2.8 en verander bij provider 2 de datum in 050F en die bij provider 8 in 050A (zo was het 3 dagen geleden toch). Save deze file nu als een hex file zodat je de juiste files hebt voor de goldprogrammer. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Derek<P>Even een vraag maar hoe kom jij aan het<BR>hex decimaal berekenen van de datum<BR>Zoals hier is 050F en die bij provider 8 in 050A hoe kom jij aan die berekening ?????<BR>is daar een progie voor ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel programmas doen dat: bijvoorbeeld Omniacalk. Er zijn ook editors waarmee je een datum kunt editen zonder bitjes in te duiken ( dacht ik Epromedit ).<BR>Moet je eerst FAQ's lezen - jouw vraag wordt denk ik iedere dag gesteld.<BR>suc6<BR>poolman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...