Ga naar inhoud


Humax patch


Gast

Aanbevolen berichten

Biotex, ik heb Loader versie L2.07 erop staan (0016.0200) niet dat dit de oorzaak is maar het kan best zijn dat het zappen in ieder geval weer wat sneller gaat.<P>Troost je overigens in de gedachte dat je niet de enigste bent die het niet voor mekaar krijgt om P*W* aan de praat te krijgen.<BR>Ik heb al zo'n dertig verschillende files geprobeerd maar nog steeds zonder resultaat.<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Phhhhh, voor de zoveelste keer, PW en C+ kunnen niet samen op 1 card, dus 2 cards maken en einde probleem. ea heeft te maken met PW die in betacript uitzenden, hier kan op 1 card niet tussen worden geschakeld.<P>suc6 helgo smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hem niet aan de praat (nl)& (pw)<P>Dit is nu mijn status<P>H/W OAK l&ll 2.1<BR>S/W HIC 1.01.08p<BR>Driver versie DIC.1.01.08p<BR>Aangepast 8 JAN 2001<BR>Loader versie L 1.36 (0016.0000<P>Ook maak ik van mijn kaart een c.cam<BR>Wie weet hoe ik het probleem kan klaren<P>Groeten biotex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft de loader niets te maken met zapsnelheid.<P>de loader is afhankelijk van het type BIOS wat gebruikt is op het board van de Hmax, hier zitten namelijk hardwarematige verschillen in.<P>Groeten,<P><BR>Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt niet.<P>Het is niet het bios, want dat zit namelijk niet in een Humax 5400, maar het gebruikte type tuner (mk3 of mk2) wat het verschil maakt.<BR>Als je een bootloader van het type H207 in een L-type 5400 zou laden, heb je geen bijna geen ontvangst meer.<P>Die informatie heb ik overigens van een ander.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit wel degelijk een BIOS in elke ontvanger!!!<P>BIOS staat voor Basic Input and Output Signals.<P>Met andere woorden de routines die hij moet doorlopen om te werken.<P>Zou dit niet zo zijn dan was een ontvanger ook niet te flashen, hiermee verender je de data in o.a de BIOS.<P>Voor de rest klopt het verhaal.<P>Groeten,<P><BR>Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje mieren-neuken (positief bedoeld)<BR>BIOS = Basic Input/Output System<BR>Zorgt ervoor dat na een stabiele spanning en een opgestarte CPU instructies gaat uitvoeren om het apparaat in kwestie op te starten.<BR>Op de PC: FFFF:FFF0 -> JMP EAB0 (Ami)<BR>Controllers worden in uitgangspositie geprogrammeerd. I/O poorten worden in uitgangspositie geprogrammeerd. DMA wordt ..... Vervolgens wordt de basis hardware gestart en al naar gelang het systeem.........<BR>Nou ja...de rest ligt wel voor de hand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...