Ga naar inhoud

Humax Irdeto Hellup ?????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even een vraag is het mogelijk<BR>om met een humax IRCI-5400 die ik gepatcht heb naar v 108pNL all cam om op 1 kaartje <BR>de volgende providerste krijgen<BR>Stream + hellas nova + sct+ premiere + orf tot nu toe is het me nog niet gelukt <BR>????????????????????????????<BR>en wat voor tijpe kaart moet ik hebben ???<BR>En hoe moet ik de files instellen<BR>dus op 0-cam of C-cam ??????

Geplaatst:

hoi......luitjes <BR>Ik wil niet vervelend doen maar als hier en daar wat meer op de site leest zou je deze <BR>vraag dus niet meer stellen <BR>dus ff verder kijken dan je neus lang is.<BR>dan vindt je alles wat jullie vragen.<BR>de groeten toonsat.

Geplaatst:

Ja dat kan dus echt niet, optie lezen = weten<P>suc6 <P>\Helgo

Geplaatst:

Hallo toonsat en Helgo<P>Nou ik heb er wel veel over gelezen maar<BR>de één zegt dat het wel kan en de ander <BR>weer niet dus wat is nou waar ??? kijk <BR>ik ga geen vraag stellen waar ik het antwoord<BR>al van weet maar ik lees dus bij satnerds <BR>dat het weer wel kan en dus vraag ik het nu <BR>maar eens hier nou ik hoop dat jullie snapen <BR>dat het voor mij dan onduidelijk is <P>groetjes Topcad

Geplaatst:

Ja het kan ook wel, zolang je maar een atmel kaart gebruikt en geen goldkaart, daarom geeft de ene het antwoord wil niet en de andere het antwoord wil wel.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Hallo Jongens het kan dus zoals meer mensen al aan geven alleen een kwestie van een goed file in je jupiter1 kaartje proggen de file voor irdeto vint je hier <A HREF="HTTP://jupiter1.2xt.de" TARGET=_blank>HTTP://jupiter1.2xt.de</A> <P>waar je wel rekening mee moet houden is het overschakelen van prim.. naar stream of telepu of c+ haal gewoon even je kaartje er uit en er weer in of humax uit en weer aan en klaar is I<BR>G.R Pecari<BR> smile.gif" border="0

Geplaatst:

Het kan wel en goed ook!<BR>Probeer eens wat toppics over de de atmel te lezen en je weet hoe ook.<BR>Bij mij werkt het perfecto al zeer lang, alleen met orf heb ik wat problemen maar dat zal wel aan de keys liggen of zo.<P>suc6 tongue.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.