Ga naar inhoud


Humax Irdeto Hellup ?????


Gast

Aanbevolen berichten

Even een vraag is het mogelijk<BR>om met een humax IRCI-5400 die ik gepatcht heb naar v 108pNL all cam om op 1 kaartje <BR>de volgende providerste krijgen<BR>Stream + hellas nova + sct+ premiere + orf tot nu toe is het me nog niet gelukt <BR>????????????????????????????<BR>en wat voor tijpe kaart moet ik hebben ???<BR>En hoe moet ik de files instellen<BR>dus op 0-cam of C-cam ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi......luitjes <BR>Ik wil niet vervelend doen maar als hier en daar wat meer op de site leest zou je deze <BR>vraag dus niet meer stellen <BR>dus ff verder kijken dan je neus lang is.<BR>dan vindt je alles wat jullie vragen.<BR>de groeten toonsat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo toonsat en Helgo<P>Nou ik heb er wel veel over gelezen maar<BR>de één zegt dat het wel kan en de ander <BR>weer niet dus wat is nou waar ??? kijk <BR>ik ga geen vraag stellen waar ik het antwoord<BR>al van weet maar ik lees dus bij satnerds <BR>dat het weer wel kan en dus vraag ik het nu <BR>maar eens hier nou ik hoop dat jullie snapen <BR>dat het voor mij dan onduidelijk is <P>groetjes Topcad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het kan ook wel, zolang je maar een atmel kaart gebruikt en geen goldkaart, daarom geeft de ene het antwoord wil niet en de andere het antwoord wil wel.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jongens het kan dus zoals meer mensen al aan geven alleen een kwestie van een goed file in je jupiter1 kaartje proggen de file voor irdeto vint je hier <A HREF="HTTP://jupiter1.2xt.de" TARGET=_blank>HTTP://jupiter1.2xt.de</A> <P>waar je wel rekening mee moet houden is het overschakelen van prim.. naar stream of telepu of c+ haal gewoon even je kaartje er uit en er weer in of humax uit en weer aan en klaar is I<BR>G.R Pecari<BR> smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan wel en goed ook!<BR>Probeer eens wat toppics over de de atmel te lezen en je weet hoe ook.<BR>Bij mij werkt het perfecto al zeer lang, alleen met orf heb ik wat problemen maar dat zal wel aan de keys liggen of zo.<P>suc6 tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...