Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb nu al enkele weken mijn skystar2 welke ik ingebouwd heb in mijn home theater comp die ik zelf gebouwd heb. alles werkt redelijk maar krijg het maar niet voor elkaar om mijn moteck motor te laten draaien, heb al diverse plugins geprobeerd SS2disecq1.6/1.7/1.8 en kva.diverse programma's progdvb, altdvb dvbdream wel beeld maar de motor wil op geen enkele manier draaien ook al bijna elke beschikbare driver geprobeerd zelfs die van b2c2 en de skynet aangepast maar niks krijgt de motor aan de gang, heeft iemand ook een comp met een amd 64 processor met een skystar 2 met motor, zoja kan die mij laten weten welke driver hij gebruikt met welke versie van ss2disecq en welke skynet, en eventuele andere instelling in windows xp proffesional

hoop dat iemand mij kan helpen want word er naar 3/4 weken puzzelen een beetje moe van, oja skystar2 is versie 2.6C

nog een opmerking als ik de coaxkabel van mijn skystar losmaak, en daarna weer bevestig wil mijn comp niet meer opstarten hij komt dan niet eens meer in zijn bios, ik moet dan eerst resetten, de kaart eruit en er terug in en herstarten en dan doet hij het weer, heel vreemd maar ja dat is nog het minste probleem

ik hoop dat iemand raad weet

bij voorbaat dank

s4f

Geplaatst:

HALLO AMIGO die probleem had ik ook begin de week maar nu ben ik net geslaagd om de motor te draaien zelf met de laatste skynet(bestand versie 4.3.0.9999 besch b2c2,inc.dvb4pc ndis 5.0 driver )uit ss2 diseq18. tip mischien zou helpen skystar 2 in een ander pci slot suc 6 afraichi

Geplaatst:

Hallo sf.

Met je eerste vraag kan ik je nog niet helpen, omdat ik nog geen DiSEqC op mijn Skystar 2 heb lopen.

Wel even een opmerking over je tweede probleem.

Heb je de PC wel aangesloten op een goed geaard stopcontact. Dit probleem kan ontstaan als je PC niet geaard is, en de mantel van de coax wel ergens aan aarde ligt. Ook kan het fout gaan als de mantel van je coax via een switch, splitter of via doorlussen aangesloten is op een ongeaarde ontvanger. Het probleem zal waarschijnlijk niet optreden als je de mantel van je coax via een apart draadje contact laat houden met het chassis van je PC.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

ben nog even een dagje aan het puzzelen geweest maar wil maar niet werken. heb die driver setting die jij zegt geprobeerd maar wil niet hier.

heb wel gelezen dat ik eventueel het programma of driver kan laten draaien in 32-bit mode maar is vaak in ander taal. kan iemand mij uitleggen hoe dit moet

Geplaatst:

eindelijk is het gelukt heb ergens een file gevonden met ss2diseqc 1.07 en 4.211 patch erbij dit was de oplossing zeker 20 verschillende instellingen geprobeert en alleen deze werkt.

bedankt voor de moeite in ieder geval

s4f

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen