Ga naar inhoud


status 16


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een humax 5400, een goed werkende seca kaart en een minder goed werkende irdeto kaart. Ik weet dat mijn keys voor de irdeto kaart goed zijn, want ik heb beeld gekregen voor alle providers op zowel astra en hotbird gedurende een 5 -tal minuten. Na deze korte tijd kreeg ik de status 16 boodschap. Eerst op stream, maar daarna ook op nova, D+ en canal+ NL. Het vreemde is dat deze status 16 boodschap ook op canal + NL en D+ gegevenb wordt, terwijl ik toch een goed werkende seca kaart heb. Het lijkt wel dat mijn humax voorrang geeft aan mijn embedded irdeto cam en de aston 1.03 straal negeert. Om canal+ en D+ terug te kunnen zien, moet ik mijn slecht werkend irdeto kaartje eruit nemen. Is dit altijd zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je irdeto files kunnen verlopen zijn probeer eens anderen, dat je ff beeld hebt wil niet zeggen dat ze goed zijn. En je aston kun je ook een in het andere ci slot testen.<BR>Dan ff testen zonder de aston en daarna met aston zonder irdeto kaart en je tekkeld je probleem direkt.<P>suc6<P>bob laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...