Ga naar inhoud


wat doe ik fout ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P> Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe ?<BR> Ik wil een `goldcard omzetten voor prem en <BR> orf en doe het volgende ik gebruik de iles van by_pit welke bestaan uit irdeto hex en <BR> ORF AT PW f humax bin.<BR> het file irdeto hex doe ik met ic prog en een jdm programmer het in programma vink ik phoenix aan.daarna sluit ik mijn phoenix aan en lad het file ORF AT enz bin .<BR>Het wegschrijven van irdeto lukt mij maar het ORF file geeft de volgende foutmelding<BR>PROGRAMMING IS NOT SUPORTED als ik hem op de kaart wil schrijven.<BR>Wie helpt mij svp<BR>gr peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Helgo:<BR><B>Je moet eerst de winphoenix loader op de 16F84 met jdm zetten, dan de bin met phoenix laden, dan pas de hex. laden met jdm<P>Helgo smile.gif" border="0</B><HR></BLOCKQUOTE><P> hoi helgo <BR> <BR> het is een beetje vreemd maar ik kom er niet goed uit weet jij de goede files hiervoor want bij het ene zit wel een bin file en geen loader file en bij de andere geen loader maar wel een bin ben jij mischien in bezit van de goede files graag<BR>enige hulp svp<BR>peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...