Pestvogel Geplaatst: 18 december 2004 Geplaatst: 18 december 2004 Hi, In de gedownloade handleiding van de Philips dsx6073 ontbreekt de lijst met codes voor instelling van de ab op verschillende apparaten. Kan iemand mij aan die lijst helpen?B.v.d.
it feintsje Geplaatst: 18 december 2004 Geplaatst: 18 december 2004 Dit kan alleen met de afstandbediening behorende bij de 7072.
Pestvogel Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Geplaatst: 18 december 2004 Sorry,foutje . Ik bedoelde ook 7072.
it feintsje Geplaatst: 18 december 2004 Geplaatst: 18 december 2004 Kijk hier eens,dit is namelijk dezelfde afstandbediening.Kijk bij specificaties en dan het pdf bestand downloaden.
Pestvogel Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Geplaatst: 18 december 2004 Bedankt. Heb inmiddels een volledige handleiding op het web gevonden. Wil hem wel bij de handleidingen plaatsen, maar ik weet niet hoe.Kijk maar op :http://www.usermanual-online.com/manuals/beeld/satellietontvanger/Philips/indexuk.php Hier kun je vrijwel alle handleidingen downloaden. Groetjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen