Ga naar inhoud


positioner op humax


Sjaak

Aanbevolen berichten


Hoi Sjaak,<P>Ik heb een 5400 in combinatie met een 80cm triax scotel en een Stabmotor HH100 fl 295,-<BR>Dat werkt prima mits je er op let dat je de philips lnb sx1019 gebruikt. Deze lnb gebruikt namelijk maar de helft vermogen vergeleken met andere lnb's. Dit is nodig omdat omdat de 5400 met een andere lnb power tekort kan komen om alles van de juiste spanning te voorzien. En dan wil de schotel nog wel eens verdwalen. De sx1019 is tegen een scherpe prijs +/- fl 70,- bij ***geen-reclame*** te koop. Ook is hij bij de dealers te koop.<BR>Als je de zaak goed geinstalleerd hebt werkt het prima. Ik gebruik de settings van de door mij zeer gewaardeerde PET123. Dit heeft als resultaat dat je enkel een programmanummer opje ab hoeft in te toetsen en de in de 5400 ingebouwde positioner doet de rest. Dus hoef je helemaal geen extra positioner te kopen of meer snoeren dan alleen de coax naar de motor te leggen. Wel heb je de berperking van 16 satellieten maar ik heb dat tot op heden nog niet als een beperking ervaren.<P>Ik hoop dat je hier wat aan hebt en:<BR>succes met de hobby!<P><BR>Dus smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...