Ga naar inhoud


2 versies van newcamd op de dream is dit mogelijk


Kareltjevdh

Aanbevolen berichten


Deeejeee,

 

Volgens mij is dit niet mogelijk. Alle versies newcamd maken gebruik van files, die wel dezelfde naam hebben, maar verschillend van inhoud zijn.( uiteraard op de keyfiles na).

Stel: je installeert newcamd 5.24. Na het installeren werkt deze. Nu installeer je newcamd 5.25, na installatie werkt deze. Nu druk je op de blauwe knop ab dreambox en je ziet beidde newcamd wel staan. Selecteer nu eens newcamd 5.24. Nu kom tot de conclussie dat deze niet werkt.

De vermelding newcamd 5.24 wordt simpel weg niet verwijderd uit de emulist.xml (var/tuxbox/config) tijdens de installatie van newcamd 5.25.

 

Maar waarom twee versies newcamd op de dreambox, ik zie hier het nut ook niet van in.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deeejeee,

 

Ik heb nu newcamd 5.24 en 5.25 beidde uitgepakt ( het zipbestand) en ik heb de files vergeleken op datum en grootte. Dan blijkt dat er een behoorlijk verschil zit in de files, ook het cardspider en cardserver gebeuren. Wat jij nu voor ogen hebt is een gedeelte van de files van newcamd 5.24 gebruiken met een gedeelte van de files van newcamd 5.25. Dat zal niet werken, omdat de files niet op elkaar zijn afgestemd.

 

Met vriendelijke groeten, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij doen alle newcamd versie vanaf ik meen 5.22 het niet meer op de rudream image ondanks ik ze gewoon via de dreambox download emu optie's enzo staan gewoon aan, ik vind dit erg jammer want de rudream's draaiden het stabielste bij mij.

 

Weet iemand wat dat kan zijn, bij andere image's draait de newcand wel goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...