Ga naar inhoud


humax schakelt traag!!!


Gast

Aanbevolen berichten

mijn humax een 5300 schkelt trager dan mijn seca bakje een philips 8516<BR>op de humax heb ik een schotel staan van 1m <BR>en deze is draaibaar met een losse positioner een radix<BR>alle instellingen zoals distec enz staan uit<BR>wat doe ik fout weet iemand hier een antwoord op .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Fred Dit probleem heb ik ook met de 5400 irci uitvoering het zappen gaat lekker maar op een gegeven moment moet je koffie gaan zetten wil hij verder over schakelen<BR>hij reageert te traag volgens insiders: zappen we te snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by the librarian:<BR><STRONG>bekend probleem, ik had ook last van deze mindere eigenschap van de humax 5400, ben overgestapt van gw naar jupiter1 (amtel)kaarten en het probleem is nagenoeg weg (alleen bij een erg laag ontvangst signaal nog last)<P>mischien heb je er wat aan.<BR>GRTZ Andre</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm, wat voor soft, kaart welke hex bin etc.<BR>Heb zelf 2.08, 10pnl erin en een aston 1.05. Daarin een jupiter1 maa ik krijg em gewoon niet traag of vast ofte wel ik kan zappen totdat ik een ons weeg. Alleen bij heel erg slecht weer maar dat ligt aan de ontvangst.<BR>Ik denk dat je files of soft een beetje fucked up is. Kijk daar eens naar.<P>gr,<P>bob cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by bobje:<BR><STRONG>hmmmm, wat voor soft, kaart welke hex bin etc.<BR>Heb zelf 2.08, 10pnl erin en een aston 1.05. Daarin een jupiter1 maa ik krijg em gewoon niet traag of vast ofte wel ik kan zappen totdat ik een ons weeg. Alleen bij heel erg slecht weer maar dat ligt aan de ontvangst.<BR>Ik denk dat je files of soft een beetje fucked up is. Kijk daar eens naar.<P>gr,<P>bob cool.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by fred:<BR><STRONG>mijn humax een 5300 schkelt trager dan mijn seca bakje een philips 8516<BR>op de humax heb ik een schotel staan van 1m <BR>en deze is draaibaar met een losse positioner een radix<BR>alle instellingen zoals distec enz staan uit<BR>wat doe ik fout weet iemand hier een antwoord op .</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Laad gewoon loader 2.08 en vast staan en traag zappen zij verleden tijd!!<P>Groetjes NL<BR> shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NL<P>Jij zegt loader 2.08 en vaste opstelling en het probleem is weg?<BR>Nou... nee dus, ik heb een vaste opstelling met loader 2.08 en ik heb er soms ook last van dat het net lijkt of de Hummie "hangt"<BR>Het zal inderdaad wel met dat schakelen te maken hebben.<BR>(Als je met "Ramen" werkt ben je het al gewend dus....<BR>Het is vervelend maar ach je kan niet alles hebben.<P>G(A)roetuh smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt dit (mede) aan het aantal kanalen dat je in het geheugen hebt staan. Zelf heb ik een 5400 met alleen de voor mij zichtbare Astra zenders (zo'n 320 kanalen), en ik heb nergens last van. Mijn vader heeft ook een 5400 maar met een veel grotere zaplijst, en die is ook af en toe traag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mening dat er veel vershil inzit welke settingslijst je er in zet.<BR>Als je een lijst van astra en hotbird er in zet dan is hij hier traag laat ik de kanalen in vanaf de sat astra dan gaat het rap haal ik deze settings naar de pc edit ze en plaats ik ze terug dan ook weer erg traag.<BR>Daaroor heb ik het vermoeden dat de humax ze sorteerd op een voor hem simpel weg te schijven systeem gaan wij editten zetten wij het door elkaar en daardoor is hij trager.<BR>Ik weet niet of dit zo is maar op zoiets lijkt het wel ??<BR>***Nowtv*** wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...