Ga naar inhoud


oplossing


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft er nog niemand een oplossing gevonden voor het probleem dat het duitse pakket appart op een kaart moet staan voor de hummi 5400<BR>Dubbele kaartlezer ofzo , of een ander programma ??<BR>Het moet toch in de toekomst mogelijk worden , anders begin ik mijn nokia reeds te missen ,altijd kaart wissellen is niet zo interesant.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@alte,<P>heb je geen seca (aston) CI dan?<P>Als je die niet hebt had je inderdaad net zo goed de Nokia kunnen houden.<P>De meeste 5400 bezitters hebben een aston CI en dan heb je het Irdeto slot alleen nog maar 'nodig' als je de prem-w zenders wilt kunen kijken. (of het moet zo zijn dat je Grieks verstaat)<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 09-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk heb ik een aston seca cam anders zou ik niet overgegaan zijn van nokia naar humax , maar toch vind ik het vervelend om de kaarten te moeten wissellen.<P>Het is tenslotte toch een hobby om alles open te krijgen , en daar horen de (engelstalige) grieken zeker bij en te zwijgen van STREAM dan nog (XXX)<BR>groeten<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...