Ga naar inhoud


komdernietuit5400


jonas

Aanbevolen berichten

@ wiZzaerd,<P>Sorry als ik even voor verwarring zorgde maar ik bedoelde eigenlijk dat het mogelijk is om Premiëre gewoon op een goldje te proggen voor de Humax embedded cam. Jordy suggereerde namelijk dat je daarvoor een Atmel kaart nodig had. C+ en premiere op één kaartje in de Humax heb ik ook nog niet voor mekaar gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@exDumber<BR>Ok, das inderdaad geen probleem. Als je de originele txt-file leest die bij het V35-setje zit dan lijkt het alsof het mogelijk moet zijn. Ik heb het zelf echter nog niet werkend gekregen. Spitten we gewoon verder... laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met Norton Utilities "File compare" de oorspronkelijke file vergelijkt met wat er uw kaartje staat, dan zie je dat er een hoop verschillen ontstaan zijn, zonder dat je verschillen opmerkt met EEpromedit.<BR>Er is dus op een of andere manier (door de provider?) naar uw kaart geshreven om ze uit te schakelen. Wat er juist bebeurt weet ik niet, maar het is een feit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had iets dergelijks aan de hand met de c+ key's. na een beetje testen ben ik er achter gekomen dat ik teveel chid op de kaart had staan. Had er een paar afgeveegd en alles werkte weer perfect.<BR>gebruik bij c+ alleen f3 fe en bij pw alleen 30 (in te vullen met eeprom-edit.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hoi kan iemand mij de files van premier mailen aub want ik heb echt als geprobeerd qua files maar het lukt niet ik heb een humax 5400 L207 loader en ook gepatcht alsa beeld behalve de premier mijn mail is raszaid@hetnet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...