Ga naar inhoud


Humax 5400 verdwijnt binnenkort van de markt.


Gast

Aanbevolen berichten

Voor veel fans even schrikken maar toch is het waar, Irdeto heeft de sublicency aan Humax ingetrokken. Wat betekent dit voor de 5400 ? Irdeto levert geen SAS 004 chips meer aan Humax wat dus het einde is voor dit 5400 model.<P>Bron Humax Korea

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja, maar d'r passen maar 2 cams in een ontvanger. Hoe ontvang ik dan betacript+irdeto+seca+viaccess<BR>zonder steeds naar m'n ontvanger te hoeven lopen.(op zolder)<BR>Van mij mogen ze komen met geintegreerde conax, via, nagra of meerdere CI's<BR> rolleyes.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk heeft inderdaad gelijk. De 5400 is gelijk aan de 5300 alleen heeft de 5300 viacess emb. Daar Irdeto toch voor vele providers een verleden tijd gaat worden (D+ en Stream) wordt de 5300 zeker een waardige opvolger van de 5400. Als je dan toch naar Premiere zou willen kijken kan je altijd nog een oude Irdeto CI op de kop tikken (al zouden die dingen ook wel duurder en schaarser worden hierdoor). Heb nu een 5400 en 5300 draaien maar daar is alles hetzelfde aan en dus wordt de 5300 het nieuwe paradepaardje van Humax. En daar is helemaal niets mis mee......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb een vraagje wat en waar is er tezien in viaccess.<BR>En irdeto is dat nog interesant hoe veel zenders die het kijken waard zijn heb je dan extra<BR>En hoevaak wijzigen de codes van irdeto heb gehoord 2x per dag klopt dit?<P>heb zeelf nu een phil*ps maar ben van plan om een humax tekopen dacht zelf aan de 5100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...