Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 als ik een snapshot maak waar kan ik dit terugvinden op mijn harde schijf krijn
frico Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Hoi, Je kan je snapshop terug vinden in de subdir [color:"red"] record [/color] van je progdvb directorie Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
frico Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Wanneer je dan geen files vind in die directorie dan moet je even het volgende doen. GA in progdvb naar settings, dan audio en video options, dan naar het tabblad DirectShow en kies dan bij letterbox mode By graph file. DAn zal die zeker leuke plaatjes maken van je beeld. groeten edwin Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 blijft het terugzetten op videorederer heb wel de files gevonden maar is een soort bitmap dat niet onder steunt wordt door paint krijn
jalza Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 hallo . als het goed is wordt bitmap wel ondersteund door paint maar dan zit je nog met een groot bestand je kan hem beter opslaan als jpeg,gif ,(dit lukt niet met snapshot die slaat alleen op in bitmap)etc genoeg kleine formats ,waarom hij terug gaat naar je andere renderer zou ik zo niet weten ,snapshot doet het alleen in video mixing 9 of video renderer 9 en niet in generic renderer. mvg Jalza Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 error filter not founded video renderer bovenstaande is foutmelding en hieruit leid ik af dat het filter niet beschikbaar is xp heb ik niet dus voor snapshot dus VMR9 krijn
jalza Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 hallo .wat ik begrijp van je verhaal is dat je Video Mixing Renderer 9 wel hebt daar moet het mee lukken,ik gebruik hem zelf ook ,die VR9,enVMR9 zitten volgens mij in windows mediaplayer 9 ,draai jij nog op 98,want of hij daar in zit weet ik niet ,kan je wel achter komen door even je comp te doorzoeken , Mvg Jalza Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 ja ik draai nog op win98se vmr9 zit in direktx dus zou erin moeten zitten nog niet geprobeerd ben op de c-band aan het experimeteren gegaan krijn
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Hier met de volgende instellingen geen probleem met progDVB(4.45). Onder directshow tabblad. Letterboxmode:none ProgDVB video renderer Ik gebruik mainconcept codec. Oh ja ACDsee en Paint kunnen de BMP niet standaard openen met Photoshop 8.0 geen probleem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen