Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enige tijd is het zuid afrikaanse kanaal NSAT als tijdelijk FTA kanaal beschikbaar op Astra 2B . De volgende gegevens heb ik verkregen:

Frequency : 12402

MBAUD : 27500

Polarisation : V

FEC : 2/3

EPG : Sth African TV

Ondanks dat ik Astra 2 prima kan ontvangen kan ik dit kanaal dus nog steeds niet vinden. Ik heb een 60 cm schotel, Xtreme ontvanger met originele C+ kaart

Heeft iemand een advies?

Bedankt, Rob

Geplaatst:

Ik heb gisteren nieuwe software op mijn dreambox geinstalleerd en moest die kanaal dus weer opzoeken, hij doet het nog perfect, dus daar ligt het niet aan.

Ik ken de Xtreme niet, wellicht dat je in de Xtreme forum kan zoeken of als dat niet lukt, vragen, hoe je een kanaal kan toevoegen.

Overigens heeft Nsat bekend gemaakt dat rond Februari het afgelopen is met de Free-to-air, dan moet je 10 pond betalen, en de abo is alleen beschikbaar voor bewoners die in England wonen. Er zijn wel plannen voor een 2 uur free-to-air periode per dag. Mocht je de kanaal nog nooit bekeken hebben, ze zenden op een vrij lage data rate uit waardoor beeld en geluid niet altijd even goed is.

David

Geplaatst:

en niet te vergeten zijn de programma's over het algemeen heel erg gedateerd!

Geplaatst:

Het dit uiteindelik gekry. Misskien bietjie gedateer maar ons hou nog altyd van 7de Laan, Maak 'n Las en 50/50. Ek is jammer dit gaan vanaf Feb. net vir die Sky mense gewys word

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.