Ga naar inhoud


ORF


satclarke

Aanbevolen berichten

Hoi Satfreaks.<P>Wie kan mij een hand helpen ik krijg op mijn hummie (met patch) het orf pakket niet helder.<P>Nu ben ik op zoek naar een goede bin hex file die mij dit probleem verhelderd. laugh.gif" border="0 <P> Groeten <BR> <BR> Clarke wink.gif" border="0

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt yurin maar ook deze file´s had ik al geprobeert, en orf is nog steeds zwart?<BR>Als ik eens wist welke file´s echt werken op een hummie dan was ik echt al een héél stuk verder!<P>Deze avond ga ik de patch software eens opnieuw installeren, misschien lukt het dan wel weer terug.<P><BR> Groeten.<P> Clarke. wink.gif" border="0

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze topic mag gesloten worden, ik heb de fout gevonden, het lag aan een slechte smd kaart. shocked.gif" border="0 <BR>De smd kaart werkte perfect met v35 software in een allcam maar voor de hummie was deze smd kaart niet geschikt omdat deze kaart een heel stuk dunner was en zodoende niet alle contakten raakten. <P><BR> Groeten Clarke wink.gif" border="0

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze topic mag gesloten worden, ik heb de fout gevonden, het lag aan een slechte smd kaart. shocked.gif" border="0 <BR>De smd kaart werkte perfect met v35 software in een allcam maar voor de hummie was deze smd kaart niet geschikt omdat deze kaart een heel stuk dunner was en zodoende niet alle contakten raakte. <BR>Zodoende werkte de kaart dan ook niet 100 procent.<P><BR> Groeten Clarke wink.gif" border="0

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...