Ga naar inhoud


Kan ik dat met een Humax 5400?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben een fervente televisie kijkster, en ik zou graag animal planet willen ontvangen. Nou weet ik dat ik de ir*t code moet gebruiken, maar ik krijg nog steeds niets te zien. Kunnen jullie me vertellen hoe ik n*va kan ontvangen? Ik ben niet zo technische aangelegd, maar weet wel wat van sleutels. Wie helpt me op weg. Ik heb een humax 5400 pas gekocht dus weet er nog niet zo erge raad mee. Zijn er mensen die me er nog wat uitleg over kunnen verstrekken? Bijvoorbeeld: Sleutels, zenders (ik wil zo veel mogelijk ontvangen) en de melding van de ir*t kaart van ca status 16 of 19.<BR>Ben in bezit van astra en hotbird.<BR>- Waarom werkt nederland wel met ir*t en bijvoorbeeld animal planet, die in de hopperquide als ir*to staat genaamd niet.<BR>Groetjes van Maantje! <P> shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet waarom er niet gereageerd wordt??<BR>Dit omdat dit board geen vrijschakel service was/is.<BR>Ik raad je aan om eens met de optie search te gaan zoeken.<BR>Ik lees dat je Animal Planet van N*v* wil zien? Dan moet je humax eerst gepatched worden zodat je ook de Duitse betacrypt kanalen kan kijken<BR>Succes met zoeken van de antwoorden (of hoop dat iemand toch de vragen beantwoord)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja ik heb hem aan de praat. Ben er heel blij mee. Alleen krijg ik met me hummie de melding ook op de nederlandse kanalen, dat ik me kaart er in moet steken. Als ik animale planet heb zitten kijken. Het lijkt wel of dat hij die 2 kaarten tegen werkt of zo. Het is of de ene of de andere. Heel erg bedankt voor jullie reactie.<BR>Als iemand hier nog een oplossing voor weet hou ik me aanbevolen.<P>Groetjes maantje tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...