Ga naar inhoud


Humax patch...JA ALWEER!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Hai there satdudes!!<P>Ik hoorde via via over de patch voor de Humax ontvangers.<BR>Als ik de search forum optie gebruik kom ik hele flamebats tegen van een heleboel mensen.<BR>Nu is dit allemaal leuk maar destijds was ik hier nog niet en ik bezit dus ook een Humax5400.<BR>Kan iemand mij toch kort uitleggen wat die patch inhoudt want ik begrijp dat dit ook met I*de*o te maken zou hebben.<BR>Zonders overigens weer zo'n flame op te starten b.t.w.<P>TNX you all<P>Pinomans

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Maantje als je je Humax gepatched hebt dan kun je ook de Premiere kanalen ontvangen.<BR>Deze patch kun je op verschillende sites downloaden en met een editor zoals Formulav3 of Humbox in je Hummie laden.<P>greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze site ziet er werkelijk heel erg netjes uit, maar toch wil ik zeggen dat er met het van het internet downloaden van receiver firmware goed opgepast dient te worden. Er zijn veel fakes in omloop die je kastje zomaar kunnen killen.<P>De software op deze site ziet er erg betrouwbaar uit.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties.<BR>Maar wat moet ik nou precies doen??<BR>Volgens de onvanger gebruik ik bootloader 2.08 en software is van 8januari 2001.<BR>Is het dan goed of komt er nog meer bij kijken???<P>Groeten Pinomans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...