Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na een lange tijd plasma en lcd te bekijken wil ik een plasma (HD) kopen. Ik vind het beeld mooier dan lcd. Het enige wat ik niet kan beoordeelen is het inbrandgevaar. Op de ene site lees je dat het wel mee valt. Andere sites geven weer aan dat je beter geen spelletjes er op kan spelen.

Nou heb ik zelf een playstation en ik vraag me af in hoeverre het nu echt een gevaar is om spelletjes op een plasma te spelen. Met een spellete ben je al snel een paar uur verder en dan kunnen bepaalde dingen ook constant in beeld staan.

Kan iemand hier zijn ervaring over aangeven?

Geplaatst:

Meerdere uren vast beeld is voor een plasma (ook lCD) een probleem. Met een ruisgenerator krijg je 99% er weer uit maar eens houdt het op.

Geplaatst:

Ik heb al een jaar een plasma (50" panasonic, ook HighDefin.) en heb nog nooit inbrandissues gehad.

Ook wel ongelukjes gehad met dingen die lang in beeld bleven staan, static, je zapt weg, nix meer te zien hoor

Denk wel dat het afhankelijk is van je kwaliteit plasma. Was pas bij een presentatie waar ze beetje cheapo schermen gebruikten, na de presentatie zag je laatste slide gewoon nog naijlen.

grtz

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen