Ga naar inhoud


Welke ontvanger te kopen


Gast The Cableguy

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met de volgende vraag.<BR>Ik ben nu in het bezit van zo'n Philips geval 5816 waar ik vanaf wil.<BR>Mij oog is gevallen op een Humax 5400<BR>Ik wil hier graag wat informatie over.<BR>Als ik zo'n ding koop kan ik dan gewoon mijn Goldcard blijven gebruiken zonder er een extra adapter of iets dergelijks erbij te moeten kopen.<BR>Welke coderingen kan ik hiermee ontvangen.<BR>Ik ben niet in het bezit van een draaibare schotel deze staat gewoon vast op astra.<BR>Dus kortom welke coderingen kan ik dan nog meer ontvangen op de astra en kan ik mijn goldcard er gelijk zonder verder iets aan te moeten schaffen in proppen.<BR>Werken de Taquilla zenders dan ook weer

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 5400 zelf heeft alleen embedded irdeto , dus het enige wat je dan kan kijken is het Nederlandse pakket (met uitzondering van de MTV's en nog een paar zenders ) en het Premiere pakket (mits je de cam patched) wil je daarentegen iets anders zien zul je er toch echt een seca CI (Aston) of een viaccess module er bij moeten kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cableguy171,<P>Ik ben sinds vorigjaar in het blijde bezit van een Humax 5400. Ik ben hierover zeer tevreden. Je kunt via rs232 je kanalen programmeren. Ik heb ook nog een Pioneer DBR200, maar die gaat er binnen 2 weken uit.<BR>Ik twijfel nog of ik een Humax 5300 of 5400 bij zal kopen. de 5300 en 5400 zijn identiek muv. dat de 5400 embedded irdeto heeft en de 5300 embedded viaccess heeft.<BR>Wanneer je minimaal dezelfde kanalen wilt kijken als met je Philips moet je er in elk geval een Aston Seca CI module bij kopen.<BR>Op de vraag of je je smartcard in een Humax kunt gebruiken denk ik dat daar al antwoorden genoeg voor te vinden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment zou ik gewoon niets kopen en die philips nog even houden.<P>Er zit weer een grote beurs in Engeland aan te komen waar weer een aantal nieuwe types zal worden voorgesteld, dus is het verstandig nog even af te wachten.<P>De productie van de 5400 zal waarschijnlijk worden stopgezet, en dan zal de software meestal ook niet meer verder ontwikkeld worden.<P>Dus mijn raad: Nog 2 maandjes wachten.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<BR>Ik heb nu mijn hummie een week of twee en ik denk dat je met de 5400 nog het beste af bent.Je kan immers al de irdeto kanalen ook nog ontvangen en daar is nog wel wat interesants bij.Desnoods als viacces goed wordt kan je nog altijd een ci bijsteken.De software die nu uit is werkt zeer goed,ik had eerst een nokia 9200 en daar gebruikte ik ook een oudere versie want die was beter met de interne bl*kker.Laat ze maar doen de humax is nu het beste toestel met de ruimste mogelijkheden.Als je embedded viaacces hebt of irdeto kies ik toch voor irdeto.<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heb ik ook nog twijfels over welke ontvanger zo is er ook nog de echostar AD3000ip analood digitaal en draaibaar en ook de uitvoering met on board viaccess en met plaats voor nog twee ci modulen.<BR>Deze ontvanger ondersteund ook een polarizer voor de echte oude kenners onder ons dus als je echt wilt draaien en een goede horizontaal vertikaal verhouding wilt hebben is deze ontvanger een goede keus.<BR>Of er voor deze box ooit een softwareversie komt zoals voor de humax en de nokia is nog maar de vraag maar het is maar dat je het weet.<BR>**Nowtv** wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...