Ga naar inhoud


vraagje ;))


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo All,<P>Ik had een vraagje smile.gif" border="0)<BR>Nadat ik vorig jaar een seca-bak gekocht had welke tot op heden wel werkt(AssCom) ben ik nu eindelijk zover om een echte ontvanger te kopen... Zelf dacht ik aan een Humax 5400...<BR>Nu is mijn vraag moet ik nog ergens op letten een bepaald type ? ofzo.... <BR>Al het advies is welkom...<P>Alvast bedankt.... wink.gif" border="0<P>Grtzz (email) wiebenik@home.nl<P> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Wezel,<P>vertel ons eerst dan wat je allemaal wil zodat we een gedegen antwoord kunnen geven.<BR>Want de keus is afhankelijk van wat je wil.<P>groeten Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wil.. laugh.gif" border="0 <P>via mijn pc de zenderlijst aanpassen.<BR>is via mijn hudige seca ontvanger een AssCom een tijdrovend en vervelend karwei.. mad.gif" border="0 <P>meer dan 1000 kanalen.<BR>het maximale van de AssCom wink.gif" border="0<P>seca en irdeto.<P>Niet weer te snel kopen ;(<P>Verder zijn alle adviezen en tips welkom<BR>vandaar mijn vragen op dit board.<P>Alvast bedankt... wink.gif" border="0<P>Grtzzz Wezel<P>email: wiebenik@home.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...