Ga naar inhoud


Opzeggen settopbox


Gast Robbie36

Aanbevolen berichten

Ik heb hier digitenne en wil van het settopbox pakket af. Weet iemand hier het adres en contactpersoon van Canaldigitaal want op de site staan uiteraard alleen maar weer van die lekkere dure 0900 nummers en die zijn sowiezo geblokt op mijn kpn abo.

 

Overigens is er net weer een bedrag automatisch ingehouden voor een jaar. Is het verstandig om dit te laten storneren? want nu lees ik dat het niet eens betaald hoeft te worden en alleen voor service is bedoeld. Ik hoef de sleuteltjes toch niet meer omdat ik alles beter en goedkoper op kpn digitale tv ontvang.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Schriftelijk en aangetekend opzeggen. Er is een opzegtermijn van ik dacht twee maanden, dus als er net weer betaald is, zal je contract ergens in de buurt van eind december 2005 aflopen. Dus uiterlijk september / oktober 2005 de opzegbrief verzenden.

Misschien is het een idee om de algemene voorwaarden nog eens na te lezen? Daar staat dit gewoon in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Robbie36

 

Citaat:
Opzegging van een abonnement dient te gebeuren door een aangetekende brief en is alleen mogelijk tegen het einde van een lopende abonnementsperiode met inachtneming van een opzegtermijn van minimaal een kalendermaand. de verschillende programmapakketten en opties (inclusief het Set top box pakket) dienen elk individueel te worden beëindigd.

 

citaat uit de algegemene voorwaarden van CANAL+ N.V. en CANALDIGITAAL B.V

 

Een adres staat niet vermeld in de algegemene voorwaarden van CANAL+ N.V. en CANALDIGITAAL B.V

 

Het inschrijfformulier vermeld als adres ;

 

CANALDIGITAAL,

Antwoordnummer 1100,

t.a.v. Afdeling registratie,

1200 VB HILVERSUM.

 

Of je naar een antwoordnummer ook een aangetekend schrijven kan sturen weet ik niet. !

Mogelijk kan men je daar op het postkantoor uitsluitsel over geven.

 

Overigens behoud je na het opzeggen van het Top set box de doorgifte van de Nederlandse publieke en Commerciële tv programma's / free to air tv programma's

 

Je kaart is dus nog steeds bruikbaar en heeft een nieuwwaarde van +/- 100,-- euro ( 80 euro kaart + 20 euro registratie kosten)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...