Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag mijn 6230 even in de Ijsel in Montfoort laten vallen. Na 10 minuten er weer uit kunnen vissen met visnet.

Goed laten drogen, alles werkt nog, camera, mp3 speler, de tel nrs nog kunnen kopieeren, simkaart werkt nog, 256mb MM ook nog. Op 1 ding na, kan niet meer bellen of gebeld worden.

Das best wel jammer, het is tenslotte ook een GSM, zo'n 6230.....

Ik denk zelf dat zend/ontvang gedeelte kapot is, maar misschien is er hier iemand die er wel verstand van heeft.....

Bvd

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

en wel zo snel mogelijk

Spanningen veroorzaken in het natte deel kortsluiting.

Moet je niet hebben in je gsmmetje!!

Drogen en een dagje of wat wachten en hopen dat ie verder niet is beschadigd

Geplaatst:

Het vocht kruipt in de multilayer print.. Hier kun je niets meer aan doen (witte uitslag).. Oftewel: vuilnisbak!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:
Citaat:
Vandaag mijn 6230 even in de Ijsel in Montfoort laten vallen. Na 10 minuten er weer uit kunnen vissen met visnet.
Goed laten drogen, alles werkt nog, camera, mp3 speler, de tel nrs nog kunnen kopieeren, simkaart werkt nog, 256mb MM ook nog. Op 1 ding na, kan niet meer bellen of gebeld worden.
Das best wel jammer, het is tenslotte ook een GSM, zo'n 6230.....

Ik denk zelf dat zend/ontvang gedeelte kapot is, maar misschien is er hier iemand die er wel verstand van heeft.....

Bvd

dat komt omdat er water / kalk en andere mineralen tussen je scheidingsfilters is gaan zitten. dit kan je soms wel weer schoon krijgen door het ding met spiritus en of een ander soort alcohol met gedemineraliseerd water gemengt.

maar vaak is het vuilnisbak zoals een aantal andere mede mensen al gezegt hebben.

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Geplaatst:

Hmm, bedankt voor de reakties, kan na drogen nog steeds geen netwerk vinden, verder alles oke (maar dan heb je er niet zo veel aan)

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Ga er maar van uit dat de eindtrap van de zender is uitgefakkeld. In plaats van een antenne (nette impedantie) heeft hij in een kortsluiting (vuil water) staan toeteren.

Groet, Skippy2

• 3 weken later...
Geplaatst:

Haal je telefoon uitelkaar, de diverse printen goed spoelen in alcohol. Goed laten drogen.

Als hij het daarna nog niet doet: garantie claimen.

De nokia van mijn zoon (6 mnd oud, in de toiletpot gevallen en daardoor ook geen ontvangstbereik) werd zonder problemen gerepareerd.

toi toi toi

CU

Lambik

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Geplaatst:

je zou nog een vetloze kontakt reiniger kunnen proberen dus bijv. de kontakt 40 deze verdampt geheel en spoelt vuil en vocht weg.

Maar meestal hebben ze toch echt de geest gegeven.

het is mij al 2 keer over komen 1 x tijdens de vuurwerkramp toen stond ik knetterende 230V af te sluiten en bleek mijn gsm precies in een emmer met sop te zijn gevallen en 1 x tijdens het vissen toen was ik mijn GSM kwijt, maar deze lag voor me op de bodem van de Schipbeek slechts 20 cm water, maar wel helemaal kapot.

Dus ik denk dat je weinig kans maakt, maar...... niet geschoten is altijd mis.

suc6

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen