Ga naar inhoud


Nieuwe Dreambox


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand wanneer de nieuwe dvdbox uitkomt waar Ronald reeds images voor heeft? dvd burner ingebouwd, meerdere tuners mogelijk

Ik hoor er veel over maar waar staat echt info en prijzen? Of wanneer leverbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de laatste Sat4All-dag in Breda wist Dream Multimedia mij te vertellen dat deze gepland staat voor februari 2005. Als DM-TV er niet dezelfde praktijken op na houdt als Microsoft hoef je dus nog maar een paar nachtjes te slapen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien lijkt mij de dvd drive in het gebruik helemaal niet zo handig.

Doorgaans moeten schijfjes in zo'n notebook dvd drive in het midden vastgeklikt worden, en ofschoon dat "on the road" natuurlijk wenselijk is lijkt me dat voor de dreambox niet zo handig.

 

Goed, die vergrendeling zal d'r wel af te slopen zijn...

Ook het klepje vind ik maar nix, moet je 2 kleppen openen om de drive eruit te laten komen.

Ook het op afstand openen van de lade zal niet mogelijk zijn, immers zou de klep dicht kunnen zijn.

Sluiten moet volgens mij ook handmatig gedaan worden en mijn ervaring is dat de DB zo licht is dat je al gauw het hele ding naar achteren zult duwen als je 'm niet tegen houd en je dus waarschijnlijk om dat op een enigzins acceptabele manier te doen je 2 handen nodig zult hebben.

 

Tis duidelijk dat de behuizing voor een dvd speler totaal niet geschikt is, een behuizing waar een gewone pc drive in had gepast was heel wat beter geweest maar dat zou wel te veel kosten met zich mee brengen.

Jammer want in mijn ogen een gemiste kans.

 

Maar laat ik hopen wat te pessimistisch te zijn, wie weet zit er bij de lancering wel een andere behuizing omheen of hebben ze wat aardige tweaks toegepast.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 7080 moet trouwens adviesprijs € 699,00 (single tuner versie) gaan kosten en zou volgens de laatste berichten van onze vrienden in Duitsland ergens halverwege volgend jaar op de markt moeten komen.

De 7020 is al eerste kwartaal 2005 te verwachten, maar dat is feitelijk gewoon een opvolger van de DM7000 en daar heb je als DM7000 eigenaar niet veel aan. Dat is gewoon een single tuner.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met je eens dat het als vervanging weinig zinvol lijkt. Maar een 2e dreambox lijkt mij wel interessant. Zeker wanneer ik lees dat ontwerp op alle zwakke punten (psu, tuner en netwerk) verbeterd is. Daarnaast kun je dan probleemloos 2 Dreamboxen naast elkaar gebruiken zonder dat één afstandsbediening beide ontvangers aan stuurt.

 

Als vervanging zou ik inderdaad op een twin-tuner model wachten.

 

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...