Ga naar inhoud

Geen PW meer na gebruik hbemu08000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb net zoals vele anderen denk ik deze emulator uitgeprobeerd alleen nadien krijg ik op geen mogelijkheid meer de PW kanalen via mijn Hum 5400 irdeto.<BR>Ik heb al de firmware teruggehaald naar de orginele 10108 en dan de patch eroverheen, ook de 10110 en dan de patch.<BR>Niets mag meer baten.<BR>Het heeft gewerkt, maar uitproberen hoort er nu eenmaal bij ook al zitten daar risico's aan vast.<BR>Heeft iemand een oplossing ?

Geplaatst:

De oorzaak dat je nu geen Premiëre meer ontvangt heeft niets te maken met het feit dat je HBemu08000 gebruikt hebt. Volgens mij moet je de oorzaak elders zoeken. (Kaartje ? , File's ? )<P>exDumber

Geplaatst:

Ik denk ook dat er iets met jouw kaartje aan de hand is. PW is de laatste 2 weken flink aan het storen, en een paar kaartjes hier in de buurt zijn al op tilt gegaan. Gewoon effe nieuw proggen en het beeld word weer helder.<BR>We wachten op antwoord, of het weer loopt.<BR>Groetjes

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Nou tot op heden is het nogsteeds niet gelukt.<BR>Ik heb nu de allernieuwste patch erop gezet 10110pnlall maar ook met deze wil het nog niet lukken.<BR>Ik krijg wel de nederlandse kanalen maar PW lukt niet.<BR>Ik maak gebruik van een golcard die ik met de mastera programmeer.<BR>Ook verander ik bij irdeto de eeprom naar 6 mhz.<BR>Morgen ga ik eens op de goldprogrammer proberen omdat het daar in het begin wel mee lukte, dan wel op een andere firmware !<BR>Ik laat het nog even horen.

Geplaatst:

Ik heb weer beeld !<BR>Het lag dus aan de datum van de files.<BR>gegroet.

Geplaatst:

Als je zo min mogelijk last wilt hebben van die acties van onder andere P*W* dan moet je 'n Jupiter1 kaart gebruiken. Die schijnen minder gevoelig te zijn.<P>Ik gebruik er zelf ook eentje, en heb nog nooit problemen met P*W* gehad!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.