Ga naar inhoud


kaartje erin kaartje eruit


Gast

Aanbevolen berichten

Heb een raar probleem. Mijn hummie is gepatcht met versie 1.01.08p Met software 2.08.<BR>Nou doet het volgende probleem voor, ik kan naar nederland kijken en zo geen probleem, maar zodra ik de ird*t* ga gebruiken, is het of,of maar niet en en. Zodra ik me kaart van de ird*t* eruit haal, komt nederland weer terug, terwijl ik als ik bijvoorbeeld naar een griekse zender kijk, en zapt weer naar nederland is het daaaaaaaaaag nederland. Het lijkt wel of ird*t* en seca elkaar tegen werken. Kaart eruit, probleem over, kaart erin begint het weer. Dit heb ik overigens met verschillende sleutel kaarten. Wie kent dat probleem en wie heeft daar een oplossing voor. <P>Ik wordt telkens zo moe van het opstaan. hahaha<P>Groetjes van Maantje frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


beetje laat maar mischien ben je er al .<BR>loader 208 gebruik je alleen met de laatste versie van de humax soft.. en dat is niet 108 :-)<P><BR>gr dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm vreemd ja.<BR>Toen ik pas geleden de Hummie kocht was Loader 2.08 geinstalled met 1.01.08 (zonder patch) dus.<BR>Op de website zag ik ook inderdaad dat software versie 1.01.08 samenviel met loader 2.07.<BR>ik heb toen de 08patch eroverheen gezet die goed werkte met loader 2.08.<BR>Blijkbaar heeft de winkelier die software er zelf opgebutst.<BR>Met .10 zou mijn probleem dus opgelost moeten zijn??<P>Greetz<P>Maantje confused.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat je probleem in een keer is opgelost seca en irdeto bijten elkaar, Het zelfde deed zich ook voor bij telepui ..<BR>Maar de loader 208 en daarbij een <BR>oudere versie patch geeft op zich al wat problemen . dus haal de laatste bij de nerds.<BR>en kijk eens of het dan is opgelost en zo niet . haal dan even NL van je irdeto kaart . is niet echt veel werk .<P>gr dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...