Gast Geplaatst: 22 december 2004 Geplaatst: 22 december 2004 Hoe kan ik m.b.v. IfoEdit en de 4 VOB bestanden (die de hoofdfilm bevatten) nieuwe ifo(en sub) files maken zodanig dat de ondertiteling behouden blijft. De oude ifo's heb ik nog wel maar als ik deze met de vob's brand gaat de dvd niet verder dan het menu. Ik heb dus al een dvd gebrand met nieuwe ifo's en daar begint ook direct de hoofdfilm te spelen (wat de bedoeling is). Alleen ben ik dan de ondertiteling kwijt. En nee het lukt niet met de gebruikelijke programma's (dvdclone, nero, dvd2one enz.)
Duikertje Geplaatst: 22 december 2004 Geplaatst: 22 december 2004 Heb je het al geprobeerd met "dvdshrink". Daar kan je zelf aangeven wat je wil.
Gast Geplaatst: 22 december 2004 Geplaatst: 22 december 2004 Bedankt voor je antwoord. Ja die heb ik ook geprobeerd. Geeft een foutmelding.
kees kas Geplaatst: 23 december 2004 Geplaatst: 23 december 2004 als het om een nieuwe gaat probeer eens een programma genaamd "the filmmachine"
JPS Geplaatst: 23 december 2004 Geplaatst: 23 december 2004 probeer het hier eens: http://www.duc.demon.nl/ifo/pag1.html
Gast Geplaatst: 23 december 2004 Geplaatst: 23 december 2004 Dat was het, ik had vergeten om de subpicture attributes op present te zetten, stond nog op unspecified. Alleen zit ik nu weer met het volgende probleem. De ondertitels zijn groen en bijna niet te lezen. Dat probleem heb ik intussen ook opgelost. JPS mijn dank.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen