Ga naar inhoud


FRENCH KIOSK + SUBTITLES ?


Gast

Aanbevolen berichten

Yo,<P>Iemand enige ervaring met dit? Heb een humie5400 en ik krijg voor geen van de franse kiosken subtitels (als ik de originele versie aanklik) ??? Subtitel FR is wel beschikbaar <BR>Had vroeger een humie 5600, daar waren de subtitels wel beschikbaar, maar enkel via teletekst van de TV ! Met de 5400, zelfs geen teletekst available !<P>Thx voor any reply !<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


euh, toch wel ... de teletekst info was niet beschikbaar voor de zender zelf, maar bij het kiezen van pagina 889 was het mogelijk om de ondertiteling te zien met mijne humie 5600. (de subtiteling functie van de 5600 werkte ook niet desalniettemin de "fra" subtitle beschikbaar was maar niet werkte !<BR>Bij mijne 5400, komt er gewoon niks meer op het beeld !<P>Enige suggestie ?<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo PinHead,<P>Ik heb ook al meerdere dingen geprobeerd maar het lukt op mijn Humax 5100 ook niet.<BR>Blijkbaar heeft het wat te maken met de Media Highway applicatie van C+.<BR>Het verbaast me dat je vroeger via de teletekst vanje TV de ondertitels kon bekijken. Welk merk/type TV heb je dan?<BR>Zo kan ik eens opzoeken volgens welke standaard je teletekst werkt.<P>Ik heb ivm de ondertiteling op Kiosk (en op C+ France) reeds een vraag aan Humax gesteld en dit is wat ze me hebben geantwoord:<P><BR>Dear Sir<P>Unfortunately we are not sure what could be causing this. We suspect it could be caused by one of two possibilities:<BR> <BR>1. The information table of this service indicates that they are broadcasting subtitling information, but no subtitle data is present in the data stream. If this is the case then unfortunately there is nothing we can do about this.<BR> <BR>2. They are using a different application platform like mediahighway for these subtitles which is not compatible with the standard Humax software. If this is the case then it is not possible to change the software for this.<BR> <BR>Should you have any further queries, please do not hesitate to contact me.<BR> <BR>Best Regards <P>Tha Wah Yau <BR>Customer Service Engineer <BR>Humax Electronics Co.Ltd. <BR>=============================== <BR>Tel: +44 (0)2891 824961 <BR>Fax: +44 (0)2891 812932 <BR>E-mail: Thawah@humax-digital.co.uk <BR>=============================== <BR>Website: <A HREF="http://www.humaxdigital.com" TARGET=_blank>http://www.humaxdigital.com</A> <BR>HCSA: <A HREF="http://www.humaxdigital.com/cs" TARGET=_blank>http://www.humaxdigital.com/cs</A> <BR>=============================== <P><BR>Laat me zeker iets weten als je vorderingen maakt. Het interesseert me heel erg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,<P>Wel het rare is enkel het feit dat dit werkte met mijne humie 5600, maar nu heb ik een 5400 en hier werkt het niet ... Blijkbaar heeft het misschien iets te maken met de software van de humie 5400 dan ?<BR>Dit is het enige verschil dat ik zie, ah ja ook de FUN is er niet bij de humie 5400 maar ik denk niet dat dit iets verandert, of wel ?<P>Groetjes en als iemand wel een oplossing heeft? Keep me informed !!<P>Thanks<BR>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teletext is er wel of niet, volgens mij kan dit niet pagina afhankelijk zijn. De 5400 geeft gewoon teletext door, misschien moet een PID aanpassen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh, ik begrijp iets eigenlijk niet goed: teletekst is er wel of niet ? Hoe komt het dat ik met mijne humie 5600 zonder problemen teletekst kon gebruiken voor de kiosken (voor de subtiteling pagina 889 om precies te zijn) en met mijn 5400 niet ???<BR>Heeft de 5600 iets dat de 5400 niet heeft ? (behalve fun)<BR>Enige opbouwende info altijd welkom ...<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo again,<P>Kan iemand mij bevestigen of de franse k*osken ondertiteld zijn op een hummie 5600 (via teletekst p889 denk ik) ? <P>Thanks<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...