Lucky_Luke Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Maar nu krijgt b.v. de gemeente Amsterdam voor alle ellende niets terug. Gewoon dokken als er weer ergens een winkelcentrum wordt verbouwd, trein afbrandt. Als ik burgemeester van Amsterdam was, had ik toch minimaal alle thuis wedstrijden live op at5 ge-eist als compensatie. Ciao,
Gast Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Maar alles is beter dan c+, ik ben een redelijke voetballiefhebber, ik kan een abo best wel betalen, maar ben nooit in hun "aanbod" getuind, films + voetbal. Ik wil geen films en er dus ook niet voor betalen. Dan maar wat rondstruinen op de sats.
EL PIÑO Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Ik ben ook van mening dat C+ Blauw altijd een sportkanaal had moeten blijven na SuperSport. C+ 16/9 had dan als Geel, breedbeeldfilmkanaal kunnen dienen nu. Ik denk ook dat ze een betere kans op de rechten hadden als dat eerste zo geweest was. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen