sinto Geplaatst: 23 december 2004 Geplaatst: 23 december 2004 hallo allemaal. kan mij iemand vertellen hoe ik een cd kan installeren met suse. ik heb de crossover gehaald en die kan ik niet installeren. heb van alles geprobeerd en hier alles nagekeken. kon et nergens vinden. misschien weet iemand et. dnak jullie al voor jullie antwoorden.. sinto's rule.....fun for everyone...
Gast Geplaatst: 23 december 2004 Geplaatst: 23 december 2004 Is er op die cd-rom geen readme file terug te vinden die uitlegt, hoe je moet installeren? Echt weten doe ik 't ook niet, maar 't zal altijd iets moeten zijn als onderstaande: Als root doe je: mount -t iso9660 -r /dev/cdrom /mnt/cdrom (-->afhankelijk van hoe je cdrom is gekend). en dan een "installer script" runnen: sh install-crossover.sh
sinto Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Geplaatst: 23 december 2004 ik heb vanalles geprobeerd,lukt ook niet. de suse 9.1 heeft een auto mount erin zitten deze niet. dus ik moet verder testen en hopen dat et lukt. anders hoop ik dat iemand anders et lukt en me even verteld hoe hij et gedaan heeft, sinto's rule.....fun for everyone...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen