Ga naar inhoud


HDF Files zelf vertalen in Nederlands


Gast

Aanbevolen berichten

Aan Allen,<P><BR>Wie kan mij vertellen met welke software cq. editor je de hdf files kan bekijken en kan bewerken. Ik merk dat er vaak vertaal fouten inzitten en zou dus zelf in staat willen zijn om dit aan te passen.<P>Alvast bedankt!<P> tongue.gif" border="0rolleyes.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik zelf ook gedaan, Downl van HumFree HDFtools en unpack de HDF file. ( hdftool u(unpack) filename.hdf ) maak 1 directory aan met msdos file als hdf file.<BR>Je krijgt nu 3 files met ext RAW, deze kan je bewerken met Hex Workshop 3.11, wel even cr@#$k zoeken als prog.<BR>LET OP rolleyes.gif" border="0 verplaats geen blokken want dan is het over kan je op nieuw beginnen.<BR>In de laatste file die aangemaakt is door hdftool staan de menu's<BR>Ben je klaar dan hdftool C(compres) Gewenste naam.hdf<BR>Zo kan je zelf de eventuele fouten er uit halen. Bedank Harry even voor de aanzet wink.gif" border="0 <P>Veel plezier....<BR>It's a free World ( .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou volgens mij bedoelt hij een programmaatje om Hex Workshop 3.11 nog beter te laten werken (CR..K)

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

De file om HDF files te bewerken kan ik niet downloaden van Humfree. Volgens mij is de site out the air.<p>[ 06-05-2001: Message edited by: amazing ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...