Ga naar inhoud


Humax kopen in Duitsland ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo sat-vrienden,<P>Ik denk er over om een Humax 5300 te kopen voor rx van het (mexicaanse) televisa pakket op de Panamsat 3 en voor de NL zenders op Astra. <BR>Op <A HREF="http://www.guenstiger.de" TARGET=_blank>www.guenstiger.de</A> zag ik dat ontvangers in Duitsland stukken goedkoper zijn. <BR>Zijn er (behalve geen recht op service/garantie) nog technische verschillen met sat-ontvangers gekocht in Nederland?<P>Bij voorbaat dank, Richard.<P> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoy Rikardo,<BR>Technisch gezien is er wat mij betreft geen verschil. Wel wat prijs aangaat. Heb zelf 2 weken de duitse sites afgeschuimd om een verkoper te vinden aan de prijs van guenstiger.de. NIET GEVONDEN. En als er dan één was die de prijs evenaarde lagen de verzendskosten zeer hoog. Zoek lekker in Nederland. verzendskosten inbegrepen stukken voordeliger>. Je moet wel wat zoeken.<BR>Suc6.<BR>El Nero wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb een tijdje geleden een HUMAX 5400 in duitsland gekocht en hij werkt prima, En ze zijn al gou paar honderd guldens goedkoper.<BR>Als je in het oosten van het land woont dan is het 30 min rijden en je hebt er een. trouwens in belgie zijn ze ook goedkoop maar niet als in duitsland. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt het niet wereld schokkend.<BR>het prijsverschil van een 5400 is tussen Duitsland en Xtra-sat is tussen de 100 en 150 gulden. Als je daarvoor op en neer wil rijden wanneer hij defect is. Ik weet het niet. 1049,- is ook een aantrekkelijke prijs.<P><BR>Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...