Ga naar inhoud

Sony DCR-PC7 (driehoekje flikkert in scherm) defec

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Pak vandaag de video camera en er verschijnt nu een driehoekje op het lcd scherm en kan niet opnemen of afspelen. Wie weet wat er aan de hand is.

Alvast bedankt

Geplaatst:

driehoekje is dew indicatie, in de camera zit een sensor die de vochtigheid registreert, camera een tijdje in de huiskamer laten staan ( ca 1,5 uur ) zou het op moeten lossen, anders is er toch iets aan de hand met de verbinding naar deze sensor, vaak val stoot schade met als gevolg los contact tusssen de verbinding mechaniek en print. De dew beveiliging voorkomt dat de tape om de videokop heen slaat.

Geplaatst:

Ja dat staat ook in de handleiding, de camera al 2 uur in de kamer laten staan en zelfs de fohn er even opgezet echter zonder resultaat. Is het te repareren en zoja wat zijn de kosten.

Geplaatst:

dan lijkt het er sterk op dat een connector losse contacten heeft, sensors zijn zelf nooit stuk, ervaring met fijn soldeerwerk is sterk aan te bevelen, te repareren is het zeker, over de kosten kan ik je geen info geven maar met een uur moet een ervaren camera monteur dit kunnen verhelpen. Anders een max reparatie pijs vragen van een uur werk, camera dan ook naar een bedrijf brengen die instaat is om camera's te repareren. bv. de importeur in Badhoevedorp.

Geplaatst:

Over de reparatie heb ik de topicstarter een PM gestuurt.......

Mijn advies: NIET naar de importeur gaan, maar een ritje naar IJmuiden wagen.

Hopelijk leest hij zijn PM.

Grtz, Steven

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen