Ga naar inhoud


Humax patch voor 'nieuwste' modellen ?!


Gast

Aanbevolen berichten

Een programmer stuur je aan met een 1 op 1 kabel. Bij een nullmodem kabel zijn 2 draadjes omgedraait. en die heb je nodig om de humax te patchen..<BR>Ik heb mijn humax dit weekend gekocht en kunnen patchen dus is er geen enkel probleem.<BR>Je kan best wel even kijken of je settings uit de ontvanger kunt halen..Als je dat kan is er geen probleem en is de kabel goed..

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil (eindelijk) een Humax kopen, uiteraard zal hier een patch in moeten komen.<P>Nu zegt de verkoper dat ze dat niet doen vanwege de software licentie in de ontvanger.<P>*) Is het nog steeds mogelijk om een patch te installeren, ook in de nieuwste ontvanger?<P>*) Wanneer ik het (dus) zelf ga doen, heb ik aan een seriele kabel voldoende (zelfde soort waarmee ik ook de goldcards op een VP-2 programmer programeer)?<P>*) Kan er verder nog wat engs mis gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Paultje:<BR><STRONG>Ik wil (eindelijk) een Humax kopen, uiteraard zal hier een patch in moeten komen.<P>Nu zegt de verkoper dat ze dat niet doen vanwege de software licentie in de ontvanger.<P>*) Is het nog steeds mogelijk om een patch te installeren, ook in de nieuwste ontvanger?<BR>= Ja<P>*) Wanneer ik het (dus) zelf ga doen, heb ik aan een seriele kabel voldoende (zelfde soort waarmee ik ook de goldcards op een VP-2 programmer programeer)?<BR>= Firmware laden met een 'nulmodem-kabel', op de site van <A HREF="http://www.humaxdigital.com" TARGET=_blank>Humax</A> staat duidelijk hoe.<P>*) Kan er verder nog wat engs mis gaan?<BR>= Echt schokkende dingen kunnen er niet mis gaan lijkt mij. Alleen houdt er rekening mee dat men weleens moeilijk kan doen als je een gepatchte ontvanger voor garantie ter reparatie aanbied.<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...