Gast Geplaatst: 23 december 2004 Geplaatst: 23 december 2004 heb eindelijk mijn ss2 goed aan het werk nu heb ik mijn htpc een amd 64 met ati radeon 9600XT 128mb met dvi uit, beeld is redelijk goed in vergelijking tot mijn topfield, kleuren zijn zuiverder wit is wit, maar het beeld blijft iets te pixel achtig (blokjes), iemand enig idee wat de beste instelling is en de beste codec? mijn native resolutie van mijn lg plasma is 852 x 480 WVGA maar deze kan ik nergens selecteren iemand enig idee wat volgens mij moet het beeld beter kunnen groeten s4f
Gast Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 Wat je ook zou kunnen doen, Een mpeg 2 (dxr3 of hollywood plus) kaartje in je pc, deze tv-out's zijn echt rete goed, en je ontlast je cpu er ook flink mee
Gast Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 eindelijk toch een antwoordje, dat had ik inderdaad al gelezen maar zie vaak in topics dat deze kaarten weer niet met alle software pakketen werken. maar denk ook dat mijn amd 64 3000 met ati video kaart toch ook voldoende moet zijn maar zou gewoon graag weten van mensen die dit ook hebben plasma plus comp met dvi welke codec zij gebruiken en welke scherminstellingen omdat het volgens mij beter kan als wat ik nu heb toch bedankt voor de reply
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen