Ga naar inhoud


settingslijst aangepast , niks werkt meer


Gast

Aanbevolen berichten

Eindelijk alles voor elkaar. Twee koppen hij switchte goed en de patch zat in mijn Humax 5400. smile.gif" border="0<BR>Wat wil je nog meer? Nou, alleen nog even de settings lijst naar eigen smaak aanpassen.<BR>Met Humbox 4 Beta het lijstje er in en .... alleen nog maar "no or bad signal". mad.gif" border="0<BR>Op de astra kop geen ontvangst en de Hotbird kop wel ontvangst, maar geen beeld.<BR>Snel de oude settings lijst er in, maar helaas geen resultaat.<BR>Moet ik nu eerst de patch verwijderen, gewenste settings lijst er in en dan de patch weer terug? Of heb ik nu echt een probleem?<P>Graag hulp. confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke versie zat erin voor je hebt gepatch?<BR>Altijd dezelfde pathch nemen als de originele soft, dus Hic10108 vervangen door 10108p, 10110 vervangen door 10110P.<BR>Ik weet niet of dat de reden is maar het is het proberen waard.<BR>Success<BR>Fohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerste de originele versie en daarna de gepatchte versie.<BR>De eerste keer heb ik de settings lijst geupload voor de patch, misschien dat dat de oorzaak kan zijn.<P>Iemand ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>zijn de settings van de LNB nog correct? <BR>Heb dit voorgehad met Setedit. Moet humbox<BR>nog proberen. (zal het maar laten).<BR>PS: als je naar RTL5 gaat (bvb) en gaat naar<BR>manual search, staat er een verkeerde frequentie. Alle zenders zijn in frequentie <BR>verschoven na een upload. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Humbox 4 ben ik ook maar vanaf gestapt, ik gebruik vier schotels waarvan een draaibaar.<BR>Het was even zoeken naar de goede nieuwe firmware (p) en prem - hellas weken weer prima.<BR>Met een nieuwe setting altijd even op de ant settings letten.<BR>Het schakelen tussen ird-viacces-seca(1.05)<BR>werkt ook als een speer.<BR>Voor de liefhebbers wil ik de juiste firmware wel even mailen.<p>[ 11-05-2001: Message edited by: Vmax ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@siemed<BR>Alle patches de ik geupload heb lieten de settings keurig staan, dus daar kan het niet aanliggen denk ik.<P>Controleer eens of de kanalen en antenne settings in de tuner overeenkomen met je lijst?<P>Vergeet niet dat als je de settings van iemand anders gebruikt, je ook zijn configuratie meekrijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...