Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 Eindelijk alles voor elkaar. Twee koppen hij switchte goed en de patch zat in mijn Humax 5400. <BR>Wat wil je nog meer? Nou, alleen nog even de settings lijst naar eigen smaak aanpassen.<BR>Met Humbox 4 Beta het lijstje er in en .... alleen nog maar "no or bad signal". <BR>Op de astra kop geen ontvangst en de Hotbird kop wel ontvangst, maar geen beeld.<BR>Snel de oude settings lijst er in, maar helaas geen resultaat.<BR>Moet ik nu eerst de patch verwijderen, gewenste settings lijst er in en dan de patch weer terug? Of heb ik nu echt een probleem?<P>Graag hulp.
johan39 Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 Welke versie zat erin voor je hebt gepatch?<BR>Altijd dezelfde pathch nemen als de originele soft, dus Hic10108 vervangen door 10108p, 10110 vervangen door 10110P.<BR>Ik weet niet of dat de reden is maar het is het proberen waard.<BR>Success<BR>Fohan
Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 Ik heb eerste de originele versie en daarna de gepatchte versie.<BR>De eerste keer heb ik de settings lijst geupload voor de patch, misschien dat dat de oorzaak kan zijn.<P>Iemand ervaring hiermee?
Gast Geplaatst: 11 mei 2001 Geplaatst: 11 mei 2001 Hoi,<BR>zijn de settings van de LNB nog correct? <BR>Heb dit voorgehad met Setedit. Moet humbox<BR>nog proberen. (zal het maar laten).<BR>PS: als je naar RTL5 gaat (bvb) en gaat naar<BR>manual search, staat er een verkeerde frequentie. Alle zenders zijn in frequentie <BR>verschoven na een upload. ??
Gast Geplaatst: 11 mei 2001 Geplaatst: 11 mei 2001 Die Humbox 4 ben ik ook maar vanaf gestapt, ik gebruik vier schotels waarvan een draaibaar.<BR>Het was even zoeken naar de goede nieuwe firmware (p) en prem - hellas weken weer prima.<BR>Met een nieuwe setting altijd even op de ant settings letten.<BR>Het schakelen tussen ird-viacces-seca(1.05)<BR>werkt ook als een speer.<BR>Voor de liefhebbers wil ik de juiste firmware wel even mailen.<p>[ 11-05-2001: Message edited by: Vmax ]
Gast Geplaatst: 11 mei 2001 Geplaatst: 11 mei 2001 @siemed<BR>Alle patches de ik geupload heb lieten de settings keurig staan, dus daar kan het niet aanliggen denk ik.<P>Controleer eens of de kanalen en antenne settings in de tuner overeenkomen met je lijst?<P>Vergeet niet dat als je de settings van iemand anders gebruikt, je ook zijn configuratie meekrijgt.
Aanbevolen berichten