blitzteam Geplaatst: 23 december 2004 Geplaatst: 23 december 2004 Kan ik een wltdo op een tita kaart zetten, met behulp van een mastera 4. Zo ja wat heb ik nog nodig. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
maxloader Geplaatst: 23 december 2004 Geplaatst: 23 december 2004 Citaat: Zo ja wat heb ik nog nodig Een tita, een mastera 4 en de goede files.(en natuurlijk een pc ) Programmeren met het bananen progje en je mastera op 3,5 mhz. Max Live life to the Max(loader)
blitzteam Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Geplaatst: 24 december 2004 Moet ik de wltdo nog editeren , want gaan met die banaan gaat niet rechtstreeks.Met andere woorden : de banaan pakt het hex bestand niet. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 ook niet met deze? zie bijlage cheers A Forest The Cure
blitzteam Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Geplaatst: 24 december 2004 Is de bijlage voor de MTB en niet voor WLTDO.( krijg melding out of range )Ik wil er een wltdo bestand in zetten. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen