Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 Na een nieuwe settings lijst ingeladen te hebben krijg ik de Humax niet meer aan de praat.<BR>Hij herkent zelfs de Aston module niet meer.<BR>Hij geeft alleen nog maar "no or bad signal"<P>Wie weet raad?
Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 Misschien zijn door het uploaden van de nieuwe settings jou schotel-instellingen wel niet juist?<P>Succes,<BR>Sonic-XL.
Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 1 keer raden :-) setedit en een crack gebruik mischien ?????. zo ja jammer maar helaas daat gaat echt niet werken . pak gewoon humbox . en hij werkt weer <P><BR>gr dj
Ron Geplaatst: 10 mei 2001 Geplaatst: 10 mei 2001 Ik kan iedere willekeurige setting lijst ook prima met dat HCC programma of gewoon met de officiele V3 software van humax uploaden hoor. Daar heb ik geen gekraakt programma voor nodig.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 11 mei 2001 Geplaatst: 11 mei 2001 hoi,<BR>Na het uploaden met Setedit (+crack) zijn alle frequenties niet dezelfde in de ontvanger als in de lijst. Stel je LNB settings goed en doe een auto search, waarna je ASTON en FTA weer werken. <BR>Helaas staat na die auto-search wel alles door elkaar. Ook niet echt veel "nuttige" functies bij service organiser (om bvb services van hetzelfde netwerk opeenvolgende kanaalnummers te geven), wat wel jammer<BR>is...
Aanbevolen berichten