Ga naar inhoud


ik word gek!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben nu al 4 dagen aan het rotzooien om pw en orf aan de gang te krijgen op de humax 5400. Ik heb de receiver gepatched (versie 10110p, met loader H2.07), en ik probeer de d*ck-files te schrijven met een goldprogger. Naast de d*ck-files heb ik nog zo'n 10 tot 20 anderen geprobeert maar allen zonder resultaat. Ik baal als een stekker. <BR>Ik ben nieuw op dit gebied en de humax is 4 dagen oud. De gewone irdeto en seca (via aston) kanalen doen het wel. Een seca kaartje is ook zo geprogged, alleen hoe dan nu dan zit met irdeto weet ik niet.<BR>Ik heb ook al veel gelezen hier op het forum en elders, maar ook dan kom ik er nog niet uit. Wat moet je bijvoorbeeld met de datum doen bij de pw en orf???<P>Graag stap voor stap uitleg, als dat mogelijk is.<P>Als jullie mij nu kunnen uitleggen hoe dit nu precies in z;n werk gaat, zal ik een mooie beschrijving gaan maken en deze op www publiceren.<P>Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


to johan39<BR>kan je me het ook eens sturen???<BR>ik krijg pw ook niet aan het lopen.<BR>c+ ok maar de rest noppes.de patch zou gelukt moeten zijn er staat een p achter zodus..zijn er misschien all humaxen die niet te patchen zijn???<BR>bedankt en tot weder horen<BR>luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de ontvanger in de waan laten dat het om een duitse kaart gaat. Op die manier is het mogelijk om pw op je scherm te toveren. het is algemeen bekend dat op de humax je twee cards nodig hebt. Een voor pw en een andere voor C+ en andere prov.<P>suc6<P>Zeeman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ik twee kaarten nodig heb. de hummie + aston (met gw duck-files) en dan ed irdeto gw met de pw-files.<BR>Of is dat niet goed zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nogmaals, hoevaak is het al niet geschreven?, de HumCam is geen Allcam!!! Je hebt dus een progje nodig wat de cam laat switchen... (PM's sturen heeft geen zin, zoeken is de oplossing) laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in januari mijn i*d*t* g*ld c*rd geprogrameerd voor PW en werkt sinds die dag zonder problemen. Als je de i*d*t* voor andere providers wilt gebruiken moet je daar een andere g*ld c*rd voor programmeren.<BR>Zoek naar i*d*t* files voor een gepachte Humax 5400 (verander hier niets aan) over het algemeen werken die perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb momenteel werkende files, en volgens jouw zouden deze een aantal maanden mee moeten gaan??<BR>En als je naar files aan het zoeken bent, hoe zit dat dan met de datum??? Hoef je daar helemaal geen rekening mee te houden, in tegenstelling tot seca?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de prem files werken een week op mijn hummie en dan is het beeld weer zwart.heeft iemand een file die wel blijft werken op de pic kaart.e mail. django36@hotmail.com<BR> bvd django

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Voor PW moet je type Card C zijn !!<BR>En voor de rest niet<P>Zijn file die ver schillende versie hebben<BR>van de eprom file kijk een bij dit adres <A HREF="http://www.soldierx.sub.cc/" TARGET=_blank>http://www.soldierx.sub.cc/</A> <BR>naar de GW files of Humax files<BR>Hier nog de directe link <A HREF="http://members.surfline2000.com/schnubbel/Goldwafer/goldwafer.htm" TARGET=_blank>http://members.surfline2000.com/schnubbel/Goldwafer/goldwafer.htm</A> <P>M.vr.gr. SatKoos

Bye from SatKoos

 

The Sky Is The Limit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt SatKoos,<P>er schijnen dus nogal wat problemen te zijn met het aan de gang krijgen van pw en andere zenders. Ik krijg namelijk nu ook regelmatig berichtjes, van stuur mij de juiste files eens even op.<BR>Maar het enige is eigenlijk het zien te bemachtigen van de juiste files. Die link van jouw zal daar zeer waarschijnlijk in voorzien. Ik heb de files zelf namelijk nog niet getest, maar toch bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...