Ga naar inhoud


geen geluid meer op mijn5400


xfiles69

Aanbevolen berichten

Jongens, ik heb hier hetzelfde probleem, ook een hummie 5400 (niet van mezelf .. pffft) maar ook geen audio, Standaard Loader H2.08 + 1.01.10 s/w , ik heb hem gedowngrade naar Loader H2.07 1.01.08, wilt ook niet lukken, laatse resort.. even aan mijn eigen ontvanger hangen en een receiver => receiver upgrade doen.. anders houdt het op en geen we terug naar de dealer...<P>Misschien een fabrieksfout??<P>ps. aston cam kan het niet zijn... alle CI's eruit gegooit en back to BVN, maar geen geluid..<P>Alle kabels een paar keer nagelopen.. maareuhh nee hoor.. no sound..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben weer teruggegaan naar de dealer en een nieuwe gekregen.Werkt nu weer prima heb ergens in een forum gelezen dat dit eerder wel vaker voorkwam op de 5400.<BR>Software en scartprobleem.<BR>Gewoon teruggaan naar de dealer scheelt een hoop ergenis <BR>Bedankt voor de reakties op mijn probleem laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je voor dat je geluid is weggevallen een hoog piep geliud gehoord???<BR>Bij mij is hierna het geluid naar de eeuwige jachtvelden vertrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoorde inderdaad een hogepieptoon gaf daarna de geest.Dit was dus alleen via scart en coax.<BR>Via de optischekabel had ik wel geluid.<BR>Wat ook opviel was dat het mastervolume van de humax voluit moest staan wilde ik wat horen op de tv.(voordat het wegviel dus)<BR>Hierna alleen een hoge pieptoon ,wel met het volume op disco.<BR>Heb je nog garantie gewoon terugbrengen. confused.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde die van mij gaf de geest toen hij 2 dagen oud was.<BR>Ik dacht eerst dat ik wat verkeerd gedaan had ,maar dat was niet het geval.<BR>Gewoon terug brengen en een nieuwe meenemen zit toch garantie op.Als er andere software opzit dan de orginele maakt ook niet uit (tenminste bij de dealer waar ik hem weg had).<BR>En als je dit niet vertrouwd zet je toch de orginele er weer op .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...