Ga naar inhoud


Zoek oude Humax software 5300.


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo All.<P>Ik had eerst een site gevonden waar ik oude software kon vinden voor de humax-en, alleen ben ik het url kwijt, dacht dat het een spaanse of italiaanse site was.<P>Wil namelijk effe iets testen, door mijn software te downgraden.<BR>Heb namelijk problemen met het uitlezen van kanalen van mijn humax naar Humbox, dacht eerst dat mijn kabel niet goed was, maar de kanalen programmeren van humbox naar de humax toe gaat wel goed zonder problemen.<P>Als ik de ontvanger aanschakel dan lijkt het alsof hij begint met uploaden naar de computer er staat namelijk U00 in het display, alleen daar blijft het dan ook bij.<P>Ik wil graag mijn eigen settings file maken en editen, dus de humax naar alle kanalen laten zoeken (zoveel mogelijk) en dan zelf met de computer alles sorteren.<P>Misschien weet iemand het url, of een oplossing voor dit probleem. alvast bedankt.<P>Met vriendelijke groet,<P>Jos.<P>Ps. gebruik VACI5300 met loader1.08 en de nieuwste software 1.05 die ik via de astra geupdate heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...