newbier Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 Hoi, Ik ben bezig om in excel de facturatie te gaan doen. Ik heb van internet een standaard sjabloon gedownload en de lay-out een beetje aangepast. Maar nu wil ik graag dat op de factuurregel in de kolom stukprijs ik het bedrag inclusief btw kan invullen. Ik heb zelf weinig kaas gegeten van formules in excel en als iemand me even op weg zou willen helpen graag. Groeten Newbier Ik heb het excel bestand bijgevoegd
maestro Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 Wat wil je er verder mee?? Moet het btw bedrag wel vermeld blijven op de factuur ?? heb je verschil tussen hoog en laag btw tarief ?? Het is simpel om je totaalbedrag aan te passen, zodat hij de btw er niet bij opteld.. en evt de btw bedragen ergens anders op de factuur te zetten, alleen zit ik nog even met het verschil tussen hoog en laag te stoeien... Laat even weten wat je precies wilt hebben. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
newbier Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Geplaatst: 25 december 2004 Hoi, De btw moet gewoon blijven alleen moet de btw over het bedrag er komen te staan dus als ik 2 euro in de stuksprijs invul moet er bij btw 0,32 eorucent komen te staan. In het voorbeeld kan ik ook hoog of laag tarrief invullen dit wil ik ook zo houden. Dus het enige dat ik graag zou willen is dat de btw over het bedrag bij de btw vermeld wordt. Groeten Newbier
maestro Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 Ok.. zover ben ik.. Maar nu.. Subtotaal is nu INCLUSIEF btw Totaal is nu ZONDER btw Hoe wil je dit zien ? het lijkt mij het handigste om het subtotaal te verwijderen.. en het totaalbedrag te vermelden als: Totaal (incl.BTW) : laat even weten.. groetjes, maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
newbier Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Geplaatst: 25 december 2004 Hoi, Ja perfect! Groeten Newbier
maestro Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 Zoiets dus ?? groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
newbier Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Geplaatst: 25 december 2004 Hoi, helemaal OK! geweldig bedankt kan ik weer verder. Prettige feestdagen Groeten Newbier
maestro Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 Succes ermee, en ook fijne dagen gewenst! groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen