Ga naar inhoud


Humax 5400 / Cruiser 5000


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een Cruiser 5000 gekocht .<BR>Volgens de gebruiksaanwijzigingen heb ik de verschillende satellietposities geprogrammeerd. Bij het nadien zoeken van de geselecteerde post draait de postioner van de antenne wel maar komt nooit op de juiste plaats terecht .<BR>Wie kan mij raad of info geven .<BR>In ieder geval bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry, niet gezien dat het een Humax 5400 is.<BR>Ik ben als volgt tot een perfect resultaat gekomen.<BR>Kies een bepaalde zender en laat de schotel maar draaien waarheen hij wil.<BR>Dan ga je in het menu 'Antenne Setting' ,KIJK GOED of de 'Antenne alternative' en 'Antenna name' wel overeenkomen met de gekozen zender, kies dan 'Installer', als de schotel ver verwijderd is van de gewenste positie, zoniet laat staan op 'User'.<BR>Met 'Installer ' draai je de schotel in de nabijheid van de gewenste positie, dan schakel je over naar 'User' en brengt de schotel met kleine stapjes naar de goede positie , druk op OK en leg de positie vast. Doe dit voor elke satelliet. Kan volgens mij niet mis gaan.<BR>Weet mij eens te zeggen of je RTL4, 5, Discovery en NGC kunt ontvangen (transponder frequentie 12344Mhz). Bij mij is dat niet gelukt, voor deze transponder heb ik signal level 20%, signal quality 0%.<BR>Als ik echter de schotel rechtstreeks verbind met mijn Humax heb ik 50% en 100% ,dus perfecte ontvangst.<BR>De omweg via de Humax 5000 lukt niet op die frequentie, ook niet bij een vriend met dezelfde ontvanger, en ook niet met een andere Humax 5000.<BR>Success<BR>Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...