Ga naar inhoud


status 16????


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,<BR>wie kan helpen??ik krijg de melding:<BR>irdeto ca status 16..wat betekend dat?<BR>kaart wordt herkent(hoop ik tenminste!)<BR>verder blijft alles zwart op premiere.<BR>bedankt en tot ziens...<BR>luc

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Toxic[Q]<P>Iedere keer als ik naar een Ird*t* link ga in de download sectie kom ik op de homepage van de webhosting service uit.....<BR>Ligt dat aan mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt aan iedereen die hulp geboden heeft.<BR>alles loopt nu .het was een verkeerde file.<BR>voor soldier-x kijk eens hier :http://glt.6x.to<BR>daar vind je nog meer links die goed zijn<BR>luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde soldier X geprobeerd maar ik krijg steeds op PW de rode balk met "service not running or scrambled".<P>Een paar weken geleden was alles OK? Heeft er iemand verder een idee? Mailen kan.<P>Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ca status 16 heeft niets met de datum te maken volgens mij idee<BR>Omdat bij de nov* met een atm*l kaart, dit status 16, ook verschijnt <BR>bij het instekken van de kaart komt eerst<BR> 1/smartcard is accepted<BR> 2/irdet*status 16<BR> 3/**********een aantal seconden wachten<BR> 4/en dan Beeld op de hum5400<P>Ja wat is Status 16 dan wel ?<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierop heb ik al zeer uiteenlopende antwoorden gelezen. De één zegt dat dit betekent dat de chid of date niet juist is, terwijl de ander zegt dat de PMK niet juist is. Ik heb hierop nog nooit een duidelijk antwoord gekregen. Misschien weet iemand op dit board het wel?<P>Grtz,<BR>Assie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...