harleyke Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 ik kom vandaag tot de ontdekking dat mijn usb poorten verdwenen zijn,kan niets terugvinden in aparaatbeheer, waar kan ik die terugvinden? groeten harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Ome Merde Geplaatst: 26 december 2004 Geplaatst: 26 december 2004 en als je een usb-apparaat aansluit wordt er ook niks herkend ? als het om de on-board usb-controller gaat zou ik eens in de bios kijken om te checken of de usb-poort(en) nog wel aan staan en anders de driver(s) opnieuw installeren. merDe deze ruimte is te huur
harleyke Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Geplaatst: 27 december 2004 als ik bv de cas 2 of een memoriestik ook printer wordc er niks herhend,en ik zie bij aparaatbeheer ook niks in verband met usb.waar moet ik eventueel die drivers gaan zoeken? groeten harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Ome Merde Geplaatst: 27 december 2004 Geplaatst: 27 december 2004 on-board ? op de moederbord-cd of anders op de site van de fabrikant. add-on ? op de meegeleverde cd of anders op de site van de fabrikant. merDe deze ruimte is te huur
harleyke Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Geplaatst: 27 december 2004 ome merde bedankt , ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en in de bios gaan kijken,daar zat het, alles stond op disable, nu op enable gezet en alles word direct herkend, nogmaals bedankt. groeten harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Homer Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 Toch wel raar dat deze zomaar verdwijnen, Misschien iets gewijzigd in het bios! Vermoed dat dit niet zomaar kan!!! Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
harleyke Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Geplaatst: 28 december 2004 denk ook niet dat deze zomaar verdwijnen,maar 14 dagen geleden heeft hier een technieker aan bezig geweest,en hij heeft in het bios gezeten,ik weet dus niet wat hij heeft gedaan,al bij al door de hulp van merde heb ik het toch gedurft om zelf eens te gaan kijken. harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen