Ga naar inhoud


100% signal quality, en geen bruikbaar beeld/geluid


Gast

Aanbevolen berichten

De eerste zeg 20 kanalen van de ontvanger (waaronder Sky news) stonden nog in de instellingen.. De rest heeft de hummer opnieuw opgezocht toen de nieuwe (ALPS) LNBF gemonteerd was..<P>Bomen.. Jah, er staat een boom bij de buren, maar daar kijk ik overheen.. (gelukkig maar).. Dit heb ik gecontroleerd door de schotel op een pijp te zetten en deze een stuk verderop (in de steeg achter het huis!) met een extra stuk kabel er tussen opnieuw uit te richten. Hetzelfde verhaal, maar deze keer had de schotel absoluut niets voor zich.. Volledig vrij zicht! Maar ook dezelfde signaal niveaus / kwaliteit..<P>Het probleem is dat ik geen buurman / kennis heb in de buurt waar ik de ontvanger kan uitproberen.. frown.gif" border="0frown.gif" border="0 Dus dan moet ik terug naar de leverancier met dat ding..<BR>Het grootste probleem echter is dat ik vandaag weer weg moet voor een redlijk lange tijd (4 maanden) en dat ik voor die tijd eigenlijk alles werkend wilde hebben.....<BR>Dus nu wordt het allemaal een beetje (erg) kort dag...<BR>Alle suggesties zijn nog welkom uiteraard, alleen alle suggesties na 20 mei kan ik niet meer uitproberen.... frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Pecari<BR>60 cm schotel<BR>MTI LNBF met 0.7 dB ruisgetal of ALPS LNBF met 0.8 dB ruisgetal<BR>Ik heb een H2.06 Loader en als firmware HIC 1.01.00<P>Settingslijsten heb ik nog nooit gebruikt.. Gewoon alles lekker omslachtig met de hand gedaan..<BR>Maar zoals ik al in een andere post heb geschreven, het was een 6 maanden terug een werkend systeem... Maar nu ik het weer heb in gebruik genomen heb ik dit "vreemde" probleem.. frown.gif" border="0<P>Big fellow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de hulp.. Ik ben jammer genoeg niet in staat geweest om de hummer goed aan de praat te krijgen, dus ik zal wel proberen om de hummer te laten nakijken door de leverancier.. <BR>Maar dat kan nog aardig lastig worden aangezien ik dus niet in NL ben..<P>Anyway.. Bedankt allemaal laugh.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...