Ga naar inhoud

aopen duw 1608 brandt geen dvd's, wel cd's

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een aopen duw 1608 brander.Hij leest wel cd's en dvd's en hij kan ook wel een cd branden,maar geen dvd.Heb bij de winkel al een nieuwe gekregen, maar deze doet precies hetzelfde.Als ik er een nieuwe lege dvd in doe,gebeurt er in de verkenner iets merkwaardigs.De aanduiding "dvd-r-station +bijbehorende letter" verandert in cd-rw-station.Hij herkent dus geen lege dvd's.Weet iemand hier een oplossing voor?

*** onderwerp aangepast. kies in het vervolg aub zelf een duidelijk onderwerp

Geplaatst:

Heb je wel de juiste dvd's ?

DVD+R of DVD-R ?

DVD+RW of DVD-RW ?

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

Daar kan het niet aan liggen,want ik heb met de eerste brander reeds meerdere dvd's gebrand.Wel heb ik in de tussentijd wat geprobeerd met verschillende conversie programma's en rippers.Heb hier ook weer enige van verwijderd van mijn pc.Kan het misschien ook zijn dat er per ongeluk iets van windows is gewist,waardoor hij nu geen dvd r meer herkent?

Geplaatst:

Ik heb een NEC 3500 en die heeft ongeveer hetzelfde probleem want bij mij gebeurt het ook als ik CD/DVD mount in de virtueele Alcohol/Nero DVD station en ook als ik een DVD verkeerd heb gebrand dan zie ik mijn DVDRW station verdwijnen maar het is altijd maar heel even.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Geplaatst:

Als je gebruikt maakt van windows xp dan zou ik eerst effe proberen om sp1&2 te installeren en alle bij behorende update's

sp1 installeren ? je kan gewoon sp2 installeren als je sp1 nog niet had geïnstalleerd, daar hebbie sp1 niet voor nodig, dit even ter info ...

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Misschien kun je de allerlaatste upgrade van Nero downloaden, deze hersteld veelal voorgaande brandproblemen.

groetsie van poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Heb je al eens een ander brandprogramma geprobeerd ?

Heb je ook de juiste sleuteltjes voor je programma, anders zal er inderdaad een deel niet werken.

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

Dit had ik laatst ook echter is het een denkfoutje en geen storing.

Windows XP heeft namelijk wel de mogelijkheid om cd's te burnen maar geen dvd's. Dus als je een dvd erin plaatst dan geeft hij cd aan als je bestanden in de wachtrij hebt staan.

Maar als je gewoon met nero brand dan gaat alles gewoon goed hoor.

Heb trouwens ook dezelfde brander als jij.

Geplaatst:

Allemaal bedankt.Via het programma tmpgenc dvd author heb ik al wel weer een dvd kunnen branden,dus de brander is goed.Nu nog even kijken of nero het ook gewoon wel doet,ondanks de verkeerde vermelding in de verkenner.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen