Ga naar inhoud


PW en C+ op embedded CAM?


Gast

Aanbevolen berichten


Hoi volgens mij ben je fout<BR>Je kan de pw's en de C*n*l+'s wel op een kaartje zetten<BR>De atm*l kan dit probleemloos<BR>Enkel om te schakkelen tussen de twee systemen moet je de humi naar stand-by zetten en terug aan zetten<P>HET werkt zeer zeker smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <BR>hoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Nokia MM9200 met Dr. Overflow lopen zowel PW als C+ met de files van strsh (0-Card). Nu probeer ik dit ook op de embedded CAM van de Humax 5400 aan de praat te krijgen, maar wat ik ook probeer ik krijg ze niet tegelijk aan de gang.<BR>STRSH files: C+ werkt, PW niet.<BR>V35 files (Dr. Mabuse) c-card, f-card: PW werkt, C+ niet.<BR>HumaxPW uit Duckcity: PW werkt, C+ niet.<P>Vanzelfsprekend zijn de diverse files voorzien van de juiste keys en data. Is het mogelijk om beide tegelijk aan de praat te krijgen, en zo ja, wat moet ik in de files aanpassen om tot dit resultaat te komen?<P>Bvd ftjl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het aan de datum ligt, kan iemand mij dan een kleine tip geven hoe ik dat kan verhelpen. Ik krijg dezelfde foutmelding 16.<BR>Ik gebruike een GW en wil alleen maar PW.<BR>Mijn Humax heeft de laatste software HIC-10110PH-all. Ik krijg geen enkele file aan het draaien. Ik weet ook dat je hiervoor een aparte GW moet gebruiken.<BR>Ik heb het hele weekend lopen te experimenteren zonder resultaat. confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Svetik,<P>voor datum PW gebruik ik 0564 (12-05-01). Dit werkt goed. Eeprom.hex voor c-card of f-card nemem, key 10 checken en PW werkt. Alleen C+ werkt dan niet op de embedded CAM (nog steeds niet).<P>suc6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originally posted by ftjl:<BR>[QB]Svetik,<P>voor datum PW gebruik ik 0564 (12-05-01). Dit werkt goed. Eeprom.hex voor c-card of f-card nemem, key 10 checken en PW werkt. Alleen C+ werkt dan niet op de embedded CAM <BR>of <BR>pw 05 68 werk ook<BR>en orf 05 68
Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by janneman:<BR><STRONG>pw 05 68<BR>werk ook<BR>orf 05 4F</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week ook Humax gekocht, naast TTdvb-s card met s*c* module. Is toch wat leuker dan dat geklungel via de PC. Geen problemen met C*n*l op GW op emb. cam (s*c* werkt uiteraard ook goed). Na nederlandse patch (HIC10110pNL) ook alles OK, maar het lukt me niet om PW via een tweede GW te zien. Krijg alleen status 16 te zien. Ook na het aanpassen van de datum. Heb al heel wat (humax)-files geprobeerd. Ook de nieuwste van vorige week, maar geen PW. <P>Kan iemand me even op gang helpen. Ben redelijk nieuw op Ird*t* gebied. thankx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bernard,<P>In de Eeprom PW als c-card GER instellen. Check ook of key 10 de juiste is. Deze is anderhalve week geleden veranderd, en sindsdien overal te vinden, ook op deze site!<P>Suc6 ftjl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...