Philips Geplaatst: 25 december 2004 Delen Geplaatst: 25 december 2004 Is een mastera III goed om een funcard 4 als service kaart de programeren? En welke funcard levert het minst een probleem hierbij op Ik zie dat de Mastera III niet gebruikt wordt bij de handleiding voor een servicekaart wel de Mastera IIII. Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 25 december 2004 Delen Geplaatst: 25 december 2004 Hoi Philips. De mastera III is geschikt om van een funcard 5 een service kaart te maken. Het verschil tussen de Mastera III en IV is namelijk alleen de copie functie. De MODE functie's zijn gelijk. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Philips Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Hoi Johan45, bedankt voor je reactie ga ik nu een fun5 bestellen. Ik heb de handleiding "maken ven een servicekaart" nog eens goed gelezen en het is me wel duidelijker geworden. Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 december 2004 Delen Geplaatst: 26 december 2004 Citaat: Hoi Johan45, bedankt voor je reactie ga ik nu een fun5 bestellen. Gr Phill Advies: koop geen Fun5 maar een Fun6 kaart daar kan je in 1x alles opzetten, TCS, TPT, TSR en EMU. Met de Fun5 kaart moet je dat in 2x doen, eerst TCS, TPT, TSR en daarna appart de EMU blok. Grts, euromuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Philips Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2004 Hoi Euromuis, ik heb je bericht nog net op tijd, ik ga een fun6 kopen bedankt gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten